HuOmenta HuOmenta !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23659201:
Huomenta :) mulla on eessä taas 8 tunnin bussimatka, tankkailen tässä tukevan aamiaisen ja alan tsekkailla onko kaikki tavarat pakattuna jne. :)

On se aika haikeaa jättää kotiseudut taas, vaikka ainahan tänne pääsee takasi.
Minnes matkustat :) ?

huomenta,
talo on hiljainen vielä.. mä hankin töihin, muut vielä nukkuu :)
käytiin eilenillalla katsomassa HOP-elokuva ja suosittelen kaikille,
oli tosi kiva!! Rakastuin E.Bhen :heart:

Huomenia!

Tässä valmistaudutaan lasten kanssa kävelylle, vien tytöt hoitoon. Sit palaan kotiin muutamaks tuntia, juon kahvit kaikessa rauhassa, herätän miehen tuossa puolen päivän jälkeen ja se heittää miut kaupungille hygieniapassikokeeseen.
Tänään esikoisen synttärit :heart: miun 6v. prinsessa.

Huomenia!

Tässä valmistaudutaan lasten kanssa kävelylle, vien tytöt hoitoon. Sit palaan kotiin muutamaks tuntia, juon kahvit kaikessa rauhassa, herätän miehen tuossa puolen päivän jälkeen ja se heittää miut kaupungille hygieniapassikokeeseen.
Tänään esikoisen synttärit :heart: miun 6v. prinsessa.

Niin onnea nyt oikein paljon neitoselle :flower: Toivottavasti löysitte hyvät herkut...;)

Huomenta! Sateiselta näyttää aamu. Normiaamua tässä lähetään vetää ja jossaa vaiheessa jatkan kaappien tonkimista ja järjestämistä taas. Kunhan heräilee tässä ekaksi kunnolla :)

IhananValon tyttäreille oikein ihanaa synttäriä :)

Mä heräsin 6 aikaan ja mahassa käy hentoinen mylläys :heart: Aurinko paistaa ja mies pisti töistä jo viestin että ollaan sille maailman rakkaimmat :heart:

Huomenta! Vähän vielä väsyttäis kun taapero päätti sitten herätä tavoistaan poiketen jo ennen seitsemää.. normaalisti saan nukkua ainakin yhdeksään asti. Kohta aamupalalle ja sitten odottelemaan ystävää ja hänen lastaan kylään =)

Yhteistyössä