HuOmenta ! Ihanaaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
... tiistai ja maanantai takana. :)
Tästä tämä työviikko taas vierii vauhdilla viikonloppuun.
Lauantaina onkin Tallinnan päiväreissu :) .

Mutta nyt kahvia ja puuroa koneeseen, jaksaa päivän duunit.
:p:p

Huomenta :)
Elämä yllätti, ja tämän naisen pitkät sinkkuvuodet loppuivat kertarytinällä. :D Sitäpä ihmetellessä ja viikonloppua odotellessa jolloin taas nähdään :heart: Ihanaa tiistaita kaikille :)

Huomenta!

Oih;lle ihan ekana onnea! Se on mukava kun elämä tollai joskus yllättää :)

Sain justiinsa kahvin nenän eteen ja miehen ajettua pois koneelta :)
Koitetaan tässä samalla herätellä lapsia vaan hyvin tuntuis nukuttavan, ihmettelen miks ite oon nyt parina aamuna ollu hereillä ennen kellonsoittoa (klo 6)..liekkö se jännitys vai eikö vaan uni muka riitä kun joskus klo 22-22.30 oon jo pehkuihin kömpiny kun on nukuttanut niin paljon.

Huomenta!
Venahti taas pitkään tuolla unten mailla... Ihmekkös tuo on kun menin vasta lähemmäs puoli yksi nukkumaan....

Tyttö lähtee kohta kouluun ja mä jään tähän ihmettelemään mitäs sitä sitten tekis?

Huomenta!

Eilinen meni viikonlopusta toipuessa, mut nyt pirtsakkana täällä taas =)

Pakkasin tuossa lasten tarhareppuja ja mietin, milloinhan on se päivä, että jätän villapuvut niistä pois. Ei niitä pidetty oo enää varmaan kuukauteen, mut aina mä pakkaan ne jostain syystä mukaan :whistle: :rolleyes:

Tänään pitäis koittaa lukea tenttiin :xmas:

Huomenta!

Ihanaa, että rakkautta on ilmassa ja pirteitä ihmisiä liikkeellä!

Täällä viimeisiä lomapäiviä vietellään ja surukseni täytyy todeta, ensimmäistä kertaa elämässäni ettei töihin meno yhtään kiinnostaisi. Olisi varmaan aika vaihtaa alaa....kun tietäisi vaan mihin! :(

Huomenia! Ulkona -10 pakkasta. Tuli nukuttuu aika huonosti. Tuli tyttö pitkästä aikaa kunnon kuumeeseen ja vähän levotonta ollut. Siivouspv kuiteskin ajattelin jos ja kun tässä heräilee.

Huomenta!

Pari viikkoa (toivottavasti) synnytykseen, esikoinen lähti juuri päiväkotiin. Ei mitään pakollista ohjelmaa, eli aika harvinaista tiistaiherkkua. Mutta mistä tätä nestettä kehossa riittää kun yölläkin niveliä särkee turvotuksesta??

Huomenta, väsähtänyttä sellaista. Viimeyönä tuli nukuttua 4h ja edellisenä 3h, pitäen sisällään vielä vauvan ruokailuja, olo jokseenkin nuutunut...

Nyt vaan esikoiselle aamupalaa tarjoilen ja odottelen miestä kotiin että saisi vietyä tuon hoitoon. Toivottavasti sitten saisi vielä nukuttua vähän.

Huomenta, väsähtänyttä sellaista. Viimeyönä tuli nukuttua 4h ja edellisenä 3h, pitäen sisällään vielä vauvan ruokailuja, olo jokseenkin nuutunut...

Nyt vaan esikoiselle aamupalaa tarjoilen ja odottelen miestä kotiin että saisi vietyä tuon hoitoon. Toivottavasti sitten saisi vielä nukuttua vähän.

Hienoa, että on hoitopaikka.
Minun tyttäristäni yksi elää vastaavaa elämänvaihetta vauvansa kanssa (pätkäöitä) ja olen nyt sitten sopinut että yhden yön viikossa pikkumies on luonani yön yli, että äiti saa kirittyä univelkoja kiinni.
Se on win-win-tilanne, koska yhdessä yössä en itse ehdi väsymään, mutta sen sijaan saan tankata sitä ihanaa vauvanläheisyyttä, jota niin kovin kaipaan.
:)

Yhteistyössä