HUOMENTA !!! Jeeeee....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
... perjantai !! Vielä töihin tänään.
Kuinka tää viikko menikin näin nopeasti. Tuntuu että tiistai ja keskiviikko vaan katosi jonnekin. :D
Mutta ihanaa on se että huomenna on taas lauantai !!!!! :D:D:D

ja täällä ketuttaa, tai no sanotaan suoraan että vituttaa, kun ei saanut nukkua. Vajaa 2vee jostain ihme syystä nukkui aamuyön tosi huonosti, ja 4v käyttu mun jalkoja tyynynä joten mä en saanut nukuttua kuin 3-4 tuntia ja edessä 2 yövuoroa *hakkaa päätä seinään*. KAiken lisäksi oli pakko nousta pari tuntia aiemmin kuin tavallisesti kun ei tuo vajaa 2v suostunut enää nukkumaan.

Vittu.

Minulla viikon työputki takana, edessä 5 vapaapäivää, IHANAA!!! :) Illalla piti mennä esikoisen kanssa konserttiin, mutta hän on niin nuhainen, että taitaa jäädä väliin. Jo toisen kerran jää kyseinen teos häneltä kuulematta :/ Mutta kyllä sen vielä joskus pääsee kuulemaan. Kohta imuroimaan, kunhan yöllä töistä kotiutunut mies herää.

Tämän päivän kun puristaisi kello 14 astiin, niin ens viikko olisikin sitten loma :) Ja loma vietetään poikien kanssa kotona, oikein ajan kanssa, kun syysykuusta heillä alkaa päiväkoti (ja äitiä jännittääääää :D )

Yhteistyössä