Huomenta JOULUAAMUUN !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Nyt se koitti , odotettu Joulu !!
Kinkku paistettu, kuusi koristeltu ja oma isäni toi eilen meille perinteisen joulukukan, joulutähden . se kruunaa meidän kodissa Joulun tunnun :)
Nyt nousin takkaan tulta laittamaan ja alan puuroa keittelemään sitten odottelen että toiset nousevat jossain vaiheessa aamupalalle :heart:

Hautausmaalle mennään aamupäivällä . Illalla sitten syödään ja ootellaan pukkia anoppilassa kaikki mummit , ukit ja siskot taas yhdessä :) Ihana !

RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE !!!! :heart: :xmas:

Ihanaa joulua myös teille! :) :heart:

Meillä päästiin miehen kanssa nukkumaan eilen vasta puoli yhden aikoissa kun kinkkua paisteltiin. Nyt toivotaan että valmistui hyväksi kun ensimmäinen epäonnistui :) En ole uskaltanut kinkkua päin edes kurkistaa kun jätin illalla jäähtymään :D

Lapset nukkuvat mutta lupasin herätellä kun lasten ohjelmat alkaa eli n. puolen tunnin päästä.
Mies nukkuu myös edelleen :heart: Itse nousin jemmaamaan kuusen alle muutamia paketteja ja kohta käyn valmistamaan aamupalaa ja leipomaan :)
Koira nukkuu makuuhuoneen oven edessä viimein. Oli ihan hämillään että miksi ovi on suljettu vaikka isäntä on vielä sisäpuolella ( nukutaan aina ovi auki ) :D Uikutti aikansa oven takana ja nyt nukkuu ja vartioi ettei isäntä vaan pääse mihinkään livahtamaan huomaamatta ;)

Mutta ihanaa joulun tuntua myös meillä :) Minun isäni toi minulle eilen hyasintti-asetelman joka on tärkeä osa minun joulutunnelmaa tuoksuineen :heart:
Lapset saivat vaariltaan omat pienet joulutähdet myös ja ovat enemmän kuin otettuja niistä :heart:

Puolisen tuntia olen tässä nyt heräillyt ja kohta sytyttelen kynttilät ja siirryn keittiön puolelle aamupalaa valmistamaan.

RAUHALLISTA JA ONNELLISTA JOULUA TOIVON KAIKILLE! :)

Ihanaa joulua :heart: Meillä esikoisella nousi yöllä kuume,joten saas nähä päästäänkö mummulaan joulun viettoon vai pittääkö se kiireen kans juosta kauppaan ja ostaa jouluruuat yms. tänne kotiin...Kyllähän tuo neiti onneksi pirteenä on,joten pitänee soitella mummulle, että saadaanko tulla...

Ihanaa huomenta täältäkin!!

Heräsin 5.55 kamalaan kahvin himoon! Hiljakseen hiippailin keittiöön kahvin keittoon ja sit kupillisen kans partsille.
Yritin olla hiljaa et muksut nukkuis viel vähä aikaa mut johokii nuo kuitekii heti koht heräs!
Pienin hiippaili kuusen alustaa kattoon ja sit hirmuinen riemun kiljahdus kun oli siellä yhet paketit lapsille :D
Nyt lapsoset touhuaa uusien tehtäväkirjojen parissa ja on niin hiljaista!!

Tarttee lähtee piirakoita paistamaan, parin tunnin päästä vanhempani tulevat tänne ja puurot syödään, kilpaillaan kuka saa mantelin, tonttu kun oli tuonu kuusen alle mantelilahjankin :D
Sit köllötellään muutama tunti ja lähetään vanhemmille syömään ihanaa jouluruokaa :p
ruuan jälkeen kieritään hautausmaalle kynttilät viemään ja tullaan kotiin kattoon onko pukki jo käynyt vai onko vasta tulossa!

Erittäin ihanaa, lämpöistä ja leppoisaa joulua kaikille!

:heart:

Isot lapset heräs jo, ja avas aamulahjat. Ilmeisen mieluisia olivat, kun hymyt on huulilla ja sopuisa leikki alkanut.
Itsellä vielä hiukan siivoilua ja sitten lähtö. Ensin lasten kanssa mun siskolle, sitten vien lapset isälleen. Piipahdan anopilla, ja lähden heittämään poikaystävää porukoineen lahteen. Sieltä Mummille, ja äidin ja pikkuveljen kanssa sitten pois. Äiteen luo vielä kahveella ja sitten kotiin. Huomenna vasta ruuanlaittoa :)

RAUHALLISTA JA TURVALLISTA JOULUA KAIKILLE!

Huomenta! :)

Heräilin itse kohta tunti sitten, on vielä kaikenlaista tehtävää lähinnä jouluruokapöytään :) Lapset nukkuu vielä, ihme ja kumma. Parempi vaan että nukkuvat, tulee pienille pitkä päivä muuten :)
Oikein ihanaa ja onnellista joulua teille kaikille!

Hyvää ja lumista huomenta! :xmas:

Uni vain loppui, pitkästä aikaa nukuin ilmeisesti niin hyvin raskausvatsani kanssa ilman kremppoja. Riisipuuro on uunissa, kahvi hörpätty. Saas nähdä kuinka pitkään lapsella unta riittää vai joko kohta herää viimeisen kalenteriluukun kutsuun :D

Huomenta kaikille :xmas: . Olen ollut hereillä jo puoli viidestä, laiton kinkun uuniin ja just kävin kaupassa hakemassa lisää maitoa. Ihanan rauhallista oli ulkona ja luntakin tullut reippaanlaisesti eli täydellinen joulusää.

Lämminhenkistä Joulua kaikille ja huomenta!

Täällä on puurokattila kiehunut jo eräänkin kerran yli ja tv:ssä Marita Kattilaa joku kuristaa kurkusta. ;) Puuro on kohta valmista, sen jälkeen hautuumaakäynti, lumiukko, joulurauhan julistus ja joulusauna. :)

Huomenta! Ja hyvää joulua kaikille! Meillä heräiltiin tuossa puol kaheksan aikaan. Lapset kahtoo tv:tä. Ihmeen rauhallisia ovat vielä. Ei pukin tuli vielä jännitä.

Yhteistyössä