Huomenta lauantaipäivään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salama McQueen

Vieras
Mä olen ollut jo tunnin hereillä, lapaluitten välissä joku goddamned kramppi, nousin ottaan Buranan eikä vielä helpota, että pääsis takaisin nukkumaan... :|

No, saapahan nauttia rauhallisesta hetkestä ennen kuin lasten hulinat taas alkaa. ;)

Mitäs teillä ohjelmassa tänään? Meillä siivous aamusta ja puoliltapäivin kylään, iltasella käydään vielä kaupassa. Ja sauna. Ei kummempia siis, rauhallista kotioleilua siis.

Ihana ilma luvattu täksi päiväksi! :)

Töihin klo 8,30.
Ilma on ihana ja kaikki lapset jo heränneet. en tajua miksi on pitänyt jo viiden jälkeen kaikkien herätä kun ei oo tänään edes aikaisin mihinkään lähtöä. taitaa isompiakin jännittää viimienen koulupäivä ja tuleva toidstus

Täällä ollaan hereillä. Mietin tosissani, mitä teen. Puenko juhlavaatteet jo nyt päälle itselleni vai en? Missä välissä ennätän Tiimariin, kun pitää mennä todistusta hakemaan koululta.... JEE TYTTÄRELLÄ ALKAA KESÄLOMA. <----- tämä purkautuminen johtuu yksinkertaisesti siitä, että jos itsellä ei oikeastaan ole kesälomaa, niin täytyy ottaa muitten lomasta kaikki irti.

Kahvi maistuu hyvälle ja ulkona on viileän kirpakka aamu. Kohta se alkaa lämmetä. Tulee ihana päivä juhlia. Minä niin odotan, että saan nähdä Lappeenrannan porukkaa... LPR, täältä tullaan :D Perhosia pyristelee noin tuhatkunta vatsaontelossa... Ja muutama lienee juuttunut kurkkuunkin, kun köhittää.

Hirveä sepustus vapaalla kirjoituksella, sekavaa ja hätäistä. Mutta ei hätä ole tämän näköinen, eiköhän edes joku ymmärrä minua... Edes silloin tällöin.

Yhteistyössä