Huomenta :) Mitä tänään suunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä juuri mikrossa laittelen pojalle aamupuuroa ja käyn kohta herättelemässä hänet :) Pyykkiä pitäis laittaa ja tiskit. Tänään olis kans lattioitten lakasu päivä ja mukava pakkas keli ni täytyy viedä matot kanssa ulos :) Sit lenkille ja kauppaan samalla lasten kanssa.. Illemmalla yksin lenkille ja jos vaikka menis saunaan kanssa :)

Aamulla oli kotitöitä ja terveskeskuspyrähdys labraan.
Nyt myöhäinen aamiainen.

Sen jälkeen kolmivuotiaat (oma, lapsenlapsi sekä meillä toistaiseksi asuva ystävän lapsi) kerhoon ja muut lapset (4, 5 ja 1 vuotiaat) esikolle hoitoon. Sieltä "vaihtavat" kerhoilevia iltapäivällä eli kolmivuotiaat lopettavat klo 12 ja isommat alkavat 12.15.

Minä itse, meillä asuva ystävätär, yksi tyttäristä ja jälkimmäisen vauva surruttelemme kaupunkiin, käymme japanilaisessa ravintolassa lounaalla ja sitten muut menevät asioille (ja kirpulle jos ehtivät). Minä painelen yliopistolle tekemään yhden läsnäolokurssin päiväosuuden ja sen jälkeen töihin palaveriin.

Takaisin kaupungista pitää olla pian neljän jälkeen.
Mies nimittäin tarvitsee sitten auton päästäksen 3,4 ja 5 vuotiaan kanssa muskariin.

Illalla mies junalle ja pojanpojan palautus äidilleen.
Sekä tietenkin päivällinen: Kun puoliso poissa jo silloin, meillä kalapäivä.
Silakkapihvejä ajattelin paistaa.

Jos ehtii voisi myöhemmin vielä pyrähtää tallilla 13-vuotiaan ja tämän ystävien kanssa. Jos ei niin sitten ei.

:D

Viimeksi muokattu:
Vaihtelin/pesin jo lakanat + tuuletin vuodevaatteet, pyyhkäisin mikrolla makkarin ja latasin tiskarin/siivoilin köökin. :p Kohta lähdetään tytön kanssa kävelylle junia katsomaan ja kaupan kautta kotio ruokaa laittelemaan ja ehkäpä leipasenkin jotakin. :p
Iltapäivällä ulkoilua ainakin 9veen ja 2veen kanssa ja iltasella käydään miehen kanssa lenkillä.

Mummeliisa: Miten teet silakkapihvit? Ne on niiin hyviä mut mies ei tykkää :( Ootko koskaan laittanu homejuustoa väliin?
viivi: Joo mä olin molempien lasten kohdalla vk 30 et joko tulisitte (johtu kylläki selkäsäryistä:D )
ärvee: Hmm, mun täytyy oikeen lueskella :D :D mä oon käsitöissä ihan käsi muutenki :D
Klunks: Onko mahdollisesti odotettu raskaus? :) Tsemppiä testaukseen :) :)
Jätkä: Meijän tyttö on ihan hulluna juniin mut meillä ei oo kävelymatkan päässä rataa mistä mennä kattomaan :/ Joskus käydään melkeinpä vartavasten turussa kattomassa :D :D

Jotain kai pitäisi siivoskella. Jos täs nyt malttaa. Tais siis pystyy. Häiritsee huominen silmälekuri niin pahasti. Toivottavasti ei mitään vakavaa.

Onkos sulla jotain särkyä vai hämärtymistä? Mun tarttis käyttää ainaki lukulaseja kun mulla on oikeen puolista karsastusta ilmeentyny.. :/ Mut mä en jotenkin osaa käyttää... Täytyis käydä silmälääkärillä ite kans mut en oo saanu aikaseks...

Mummeliisa: Miten teet silakkapihvit? Ne on niiin hyviä mut mies ei tykkää :( Ootko koskaan laittanu homejuustoa väliin?
:D

Ihan ajattelin peruspihvejä tänään eli leivittäisin ruisjauhossa ja maustaisin suolalla, tillillä ja sitruunapippurilla.
Homejuusto kuulostaa hyvälle minun korviini, mutta osa perhettä syrjii sitä...
:)

Onkos sulla jotain särkyä vai hämärtymistä? Mun tarttis käyttää ainaki lukulaseja kun mulla on oikeen puolista karsastusta ilmeentyny.. :/ Mut mä en jotenkin osaa käyttää... Täytyis käydä silmälääkärillä ite kans mut en oo saanu aikaseks...

Ei vaan pattijuttuja:| Huah...silmä on aina silmä ja tuntuu aina sellaset vakavalle. Toivottavsti ei mitään erikoista tai antibiooteilla menisi ohi. Mulla on ihan järkyn kuivat silmät. Ja tossa missä patti niin hankausta enemmän ja siinä on aina jotain ihmeellistä ollut. Esim. kirkkaat valot aiheuttaa sellasii näköhäiriöitä. Semmosii valojuttuja.

Ei vaan pattijuttuja:| Huah...silmä on aina silmä ja tuntuu aina sellaset vakavalle. Toivottavsti ei mitään erikoista tai antibiooteilla menisi ohi. Mulla on ihan järkyn kuivat silmät. Ja tossa missä patti niin hankausta enemmän ja siinä on aina jotain ihmeellistä ollut. Esim. kirkkaat valot aiheuttaa sellasii näköhäiriöitä. Semmosii valojuttuja.

No, voi itku. :/ Toivottavasti selvii parhainpäin.. Tsemppiä sinnekkin :hug:

:) Mä oon suunnitellu et jos joku ompelis mulle (lapsille) joulukalenterin :) Mulla oli lapsena sellainen mutta se on kuulemma hukkunu johonki :( Ihania yllätyksiä sinne sitten piiloon ;)

Hyvä idea. Mä tein joskus tytölleni sellaisen kalenterin jossa oli iso lahjasäkki keskellä kangasta (siihen ne pikkupaketit) ja kolmiulotteiset nallet pitämään säkistä kiinni :) hukkunut sekin :(

Hyvä idea. Mä tein joskus tytölleni sellaisen kalenterin jossa oli iso lahjasäkki keskellä kangasta (siihen ne pikkupaketit) ja kolmiulotteiset nallet pitämään säkistä kiinni :) hukkunut sekin :(

Toi mun oli tehty tommosen öö, säkkikankaaseen(?) ja tilkuista. Ihanan vanhan tapainen ja paljon iloisia muistoja mut sääli että iskä niitä kaikkia kamojaan jätti aina kun muutti johonkin uuten paikkaan... Kyllä sen joku on saanu.. Oisin vaan ite halunnu sen :/

Yhteistyössä