Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Huomenta, huomenta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Huomenta, huomenta.![]()
Huomenta Jonsered. Siis mä näin ihan käsittämätöntä unta. Käyn täällä palstalla päivittäin, tai joskus muutaman päivän välein. En mitenkään aktiivisesti, joskun olen varttitunnin, joskus kaksi tuntia.
Muutama nimimerkki on jäänyt mieleen. Yksi olet sinä. Ja mä näin viime yönä sinusta unta!!!! Jostain vaan sain sun puhelinnumeron ja soitin että tulen käymään. Sä olit vähän hämmentynyt, kun et tiennyt kuka olen. Sitten mä vaan kävin teillä. Asuitte kakskerroksisessa omakotitalossa ja sulla oli ennemmin vaaleat kuin tummat hiukset (ei kuitenkaan mitkään ihan blondit) ja sun hiukset eivät ulottuneet ihan olkapäille. Menikö sinne päinkään?
![]()
![]()
Joo, eipä mulla muuta. Huomenta vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Huomenta, huomenta.![]()
Huomenta Jonsered. Siis mä näin ihan käsittämätöntä unta. Käyn täällä palstalla päivittäin, tai joskus muutaman päivän välein. En mitenkään aktiivisesti, joskun olen varttitunnin, joskus kaksi tuntia.
Muutama nimimerkki on jäänyt mieleen. Yksi olet sinä. Ja mä näin viime yönä sinusta unta!!!! Jostain vaan sain sun puhelinnumeron ja soitin että tulen käymään. Sä olit vähän hämmentynyt, kun et tiennyt kuka olen. Sitten mä vaan kävin teillä. Asuitte kakskerroksisessa omakotitalossa ja sulla oli ennemmin vaaleat kuin tummat hiukset (ei kuitenkaan mitkään ihan blondit) ja sun hiukset eivät ulottuneet ihan olkapäille. Menikö sinne päinkään?
![]()
![]()
Joo, eipä mulla muuta. Huomenta vaan![]()
![]()
Ihanaa! Kaksikerroksinen omakotitalo osui oikeaan.Tukka on tumma, edestä kauhtuneen violetti ja niskasta oranssi ja alaselkään saakka.
Ymmärsinkö edes kahvia tarjota?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Et tarjonnutSä olit tosi hämmentynyt, kun mä vaan esittelin itseni, että olen yksi harmaa sieltä palstalta ja en esitellyt sen tarkemmin. Sä olit vähän silleen vaivaantuneen oloinen, että kumpa tuo eukko lähtis äkkiä pois
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Et tarjonnutSä olit tosi hämmentynyt, kun mä vaan esittelin itseni, että olen yksi harmaa sieltä palstalta ja en esitellyt sen tarkemmin. Sä olit vähän silleen vaivaantuneen oloinen, että kumpa tuo eukko lähtis äkkiä pois
![]()
*ojentaa sovittelevasti virtuaalikahvikuppia*
![]()