HUOMENTA , sataa sataa ropisee !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Ei täällä sada, mutta maa on märkä, yöllä on satanut.
Olen ollut kolme päivää kurssilla, töissä odottaa kaaos ja tulee pitkä päivä. Mutta sitten on tiedossa pitkä viikonloppu :)

huomenta! Satelee täälläkin. Poika nukkuu ja minä ryystän aamukaffetta miehen leipoman rieskan kera. Onneksi ei ole pakko menoa mihinkään. Huomista varten pitäs synttäritarjottavaa miettiä.

Huomenta! Täällä sataa kans, kävin kissan kanssa pikaisesti ulkona tossa portin ulkopuolella niin eipä jätkä mennytkään sen pitemmälle vaan halusi kotiin ,herra ei halunnut kastua sen enempää. Mulla ja tytöllä kylille menoa, neidille hakee rahaa että pääsee ostamaan koulujuttuja ja mä haen sukkia halpiskaupasta neidille ja käyn samalla ruokakaupassa.

huomenta vaan! täälläkin harmaata ja sataa tihkuttaa..tytön pään tutkiminen jatkuu(täitä löytyi ma) ja saadaan oikein se kunnon metalli kampa, joka parempi.....eihän ne kuolleet saivareet enään eloon pääse? kun niitä sieltä hiuksista löytyy... :(

Huomen! :wave:

Mitenhän sitä sais itsestään niin paljon irti, että sais aloitettua työnteon...? Oon tässä kohta 45 min jo toimistolla ollut, mutta olen vasta nauttinut aamuteen kera sämpylän ja lukenut päivän lehdet. Hommiahan tossa näyttäisi olevan vaikka kuinka, vaan nyt ei huvita!! :/ ...mut kai se on pakko. Onneksi on viikonloppu edessä muutaman tunnin päästä!! :D

Hyvää perjantaita kaikille!!

Yhteistyössä