HuOmenta ! Uusi viikko....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, työt kutsuu. Kunhan mie selviän tän viikon niin sitten helpottaa. =)

Mukavaa viikkoa!
Have-a-Nice-Day-being-nice-10489372-567-426.gif

Huomenta! :) Tämän viikon rutistus vielä ja sitten pieni lomantynkä taas.

Pyykkikone jauhanut jo miltei tunnin, kahvia en ole saanut aikaiseksi vieläkään. Taidapa nyt tästä mennä keittämään, samalla kun herätän koululaisen kouluun.

Aurinko paistaa!! :D

Huomenia...

Aika huono yö takana..en tiedä mikä maanantaisyndrooma,liittyy varmasti työtahtiin (tai siihen oletettuun työtahtiin)..listat pissii alleen,aika ei riitä..ja viikko aikaa korjata tilanne,kun yks työntekijä lähtee taas pois..Mä saan jo valmiiks harmaita!

Koitetaan nyt kuitenkin saada iloa jostain..

Huomenta..
APUA mua jännittää!! Mulla on huomenna se eka hakuosio koululla ja mä kun olen stressaaja luonnostaan ni tää on ihan kamalaa :D Pelottaa etten pääse sinne kouluun kun on aikuiskoulutus ja siellä se "alaikäraja" on 25v mutta kai mä saan puhuttua itseni sinne.. Toivottavasti!!
Ei tule meinaan nuorisopuolella opiskelusta mitään, ei yhtään mitään. : / Argh! Ens yönä ei varmaan nukuta! :D

Toivottavasti saan ees siivottua tänään ja tehtyä minkä pitää enkä vaan pyöri levottomana, mä niiin haluan sinne kouluun :)

(sori, purkaus :D )

:kieh::kieh::mad:
helvetin paljon kiitoksia sille suvelan naapurille saakeli prkl..vituu..nyt tulee vuoden kirosanat kerralla perkele ...

sydän hakkaa vieläkin ja ahdistaa ihan kympillä.
Joku helvetin valopää naapuri oli soittanut puol yhden aikaa yöllä poliisit meille ja väitti et meillä muka tapellaan. helkutti soikoon ku mulla oli migreeniä ja nukuin jo 10 aikoihin ja miehellä oli aamuvuoro joten oli nukkumassa kanssa.
Puol yheltä herättiin kauheeseen oven ryskytykseen ja pimputukseen. Poliisit oli ovella ja kysy et tapellaanko täällä.

Sanoin et ei et kaikki on hyvin oltiin nukkumassa ja totesin et ne on noi yläkerran naapurit jotka aina tasasin väliajoin tappelee. Ei reagoinu mihinkään lähtivät vaan pois eivätkä tarkastaneet mitenkään.

Tuli jotenkin leimattu olo et kiitos vaan sulle naapuri jos satut lukemaan täällä. teretulemast oven taa juttelemaan. (= täällä asuu lapsiperheitä)

Huomenta!

Kyl tuntuu siltä että pitää alkaa lääkäriä etsimään, tai hoitajaa vaikka nyt alkuun..kattoo mitä se sanoo. Kaks viikkoa on huipannut liikkeellä ollessa, tälläkin hetkellä koskee päähän(otsaan), normiflunssaa siihen päälle;nenän vuotamista ja kurkkukipua..plus sit niskan+hartian kipeys, epäilen (toivon) että tuo huimaus johtuis vaan siitä, eikä mistään pahemmasta : /

Mun täytyy vielä sanoa että näin heti viikonpiristyksesi maanantaiaamuna ennen klo kuutta tilasin itselleni uudet juoksukengät ja juoksuhousut. :D

Heti tuntuu viikko paljon kivemmalta kun on jotain mitä odottaa. :)

• Tykkää
Reactions: Wolt
Huomenta!

Lentoliput polttelee taskussa ja en malttais odottaa perjantaita! Tiedossa lepposa viikko, ohjelmassa on ei yhtään mitään! :D

Aurinko paistaa ja vois käydä heittää rullailulenkin jossain välissä.

Mukavaa maanantaita kaikille!

Huomenta!
Pitäis potkia asioita taas eteenpäin rullaamaan. Paperihommia siis, muttei vielä.
Huolella valvotun yön jälkeen aivojen täytyy ensin heräillä kunnolla tähän päivään...|O

Huomenta! Olen aivan haltioissani kun miulla alkaa keskiviikkona työt, JEE! :D Tässä on nyt tarpeeksi monta vuotta lojuttu kotona.. Ylihuomenna tähän aikaan on oltu jo tunti töissä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26127871:
Huomenta! Olen aivan haltioissani kun miulla alkaa keskiviikkona työt, JEE! :D Tässä on nyt tarpeeksi monta vuotta lojuttu kotona.. Ylihuomenna tähän aikaan on oltu jo tunti töissä =)
Onnea! Itse lojun tällä hetkellä kotona, hyvä niin.

Yhteistyössä