Huomenta! =)

Kevätaurinko

Aktiivinen jäsen
11.05.2004
12 815
0
36
e010.gif
Huomenta kaikille!
Olis tarjolla tuoretta kumaa pullaa kahvin,teen,mehun tai kylmän maidon kanssa. :p
*tarjoaa*

Mies lähti hetki sitten töihin ja sai myös mukaansa tuoretta pullaa.
Mulla on vielä muutama pellillinen pullaa menossa uuniin ja sit olis leivottu.=)
Lapset pitäs herättää klo7 maissa.
Mukavaa keskiviikko päivää kaikille! :flower:

Huometa! Sinähän aikasin oot ruvennu pullanpaistoon! :o Mutta kyllä maittais, teen kanssa kiitos. :)
Työvuoro lopuillaan ja sitten kotiin valmistautumaan neuvolaan ja ultraan. :heart: Onneks on heti aamusta niin pääsee sitten pian nukkumaan. Väsymys on ihan kauhee taas kerran.

Huomenta. Pitäis kuivata hiukset ja kipittää töihin. Mutta yhden pullan voisin ottaa ;)

Luin lehteä ja siinä meni Tukiaisen haaveet: http://www.iltalehti.fi/viihde/200809028202761_vi.shtml

Huomenia!

Meillä herättiin jo ennen 5, en tajua mikä noihin pirpanoihin meni..Mies kiros ku mehtäläinen kun ei saanut nukkua rauhassa. Sit se lähtikin töihin,mahtaa sitäkin väsyttää kuhan takas tulee.

Oon kyllä ihan järkyttynyt tuosta uutisesta (Silvia logon linkki) Kuka nyt vois sanoa Jossulle ei?? :o

Meillä leivottiin eilen pullaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Huomenta! Sinähän aikaisin olet herännyt, vai valvoitko taas koko yön? :o Mutta kiitos tarjouksesta, pulla on hyvää! :p

Heräsin klo4:50.
En nyt valvonu koko yötä, silti piti mennä heti BB tv-ohjelman jälkeen nukkuu mut silti se kello oli taas vähän vaille yks ku menin nukkuu ku 24/7 jäin taas kyttäämään.
Perhekerhoon leivoin ku meillä on tänään nyyttärit niin sitä varten leivoin näin aikasin. :)

Miten sä kevätaurinko jaksat noin vähillä unilla? Mä olin sängyssä 7.5h ja olen ihan väsynyt, ku jouduin käymään kerran esikoisen huoneessa, ja heräämään vauvan kans liian monta kertaa- en jaksa edes laskea. Mutta noilla sun unilla olisin zombie :o pulla kelpais kyllä! Kahvit jo ehdin keittää itse mut pullan voisit nakata :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huomenta:
Miten sä kevätaurinko jaksat noin vähillä unilla? Mä olin sängyssä 7.5h ja olen ihan väsynyt, ku jouduin käymään kerran esikoisen huoneessa, ja heräämään vauvan kans liian monta kertaa- en jaksa edes laskea. Mutta noilla sun unilla olisin zombie :o pulla kelpais kyllä! Kahvit jo ehdin keittää itse mut pullan voisit nakata :)

Mä oon tottunut lyhyihin yöuniin.
Vaikka lapset nukkuu 11h yössä että saisin nukkua.
Mulle riittää yössä ku nukun 3-4h. :)

Riittäispä mullekki! Meilläki noi kyllä sen 11-12h nukkuu, mutta heräilee niin paljon ettei itse saa ikinä nukuttua niinku tarttis saada. Ja vielä yläselkä on ihan sairaan kipee et nostaminen sattuu ja ylipäätään koko liikkuminen. *valitusta valituksen perään*

Alkuperäinen kirjoittaja Huomenta:
Riittäispä mullekki! Meilläki noi kyllä sen 11-12h nukkuu, mutta heräilee niin paljon ettei itse saa ikinä nukuttua niinku tarttis saada. Ja vielä yläselkä on ihan sairaan kipee et nostaminen sattuu ja ylipäätään koko liikkuminen. *valitusta valituksen perään*

Voih, kurja juttu. :(
Toivotaan että alkais nukkumaan pian hyvin yönsä. :hug:

Yhteistyössä