HUomentA !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Jee . Perjantai . Taas.
Kyllä menee nämä loppu vuoden viikot taas hurisemalla ohi .
Kohta töihin, sitten koittaa viikonloppu :xmas: :xmas: :wave:
Ihanaa kun sunnuntaina on isänpäiväkin . :heart:

Huomenta! Toivottavasti pääsen tänään lähtemään ajoissa töistä, olen parina viime iltana ollut kuuteen töissä. Tänään on hommattava omalle isälle isäinpäivälahja ja huomisille viisikymppisille lahja. Vaatteetkin ovat vielä kaupassa. :/

Huomenta!
Kuopuksen kans jo hereillä,mies ollu hyvän aikaa jo töissä ja esikko nukkuu vielä..ihmeellistä kyllä:)

Muoks.Onnittelut plussasta Rouva Pikkumyylle! :flower: :)

Vastahan minä menin nukkumaan ja taas on oltava hereillä... Tyhmästä päästä kärsii koko perhe. :headwall:

No, onneksi äijä tulee tänään kotiin, eikä huomenna ole mitään kiveen hakattua ohjelmaa. Kunhan tänään muistaisin ostaa autoon öljyä, lorottelee ihan estoitta lätäköitä ja huoltoon pääsee vasta parin viikon kuluttua.

Huomenta!Aamupalat syötynä ja isompi katselee pikku kakkosta,kuopus häärii omiaan.Mattoja lähden kohta ulos kantamaan ja tänään on siivouspäivä.Eilen tuuletin petivaatteet.Kuopuksen korvakontrolli on aamupäivällä ja pitäkää peukkuja että olisi korvat terveet.Meillä on niin paljon sairasteltu koko syksy että toivon todella että nyt alkais helppaan.Pojat ja minä oltiin viime viikko enterorokossa,todella inhottava tauti.

Yhteistyössä