Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
B) Ihana kirkas aamu tulossa !
Tytön synttärijuhlat on nyt pidetty, kyllä oli hulinaa 10 tytön kanssa. :) Mutta selvisin .
Tänään ulkoilua ja mummi ja ukki tulee kaffelle .
Kivaa päivää kaikille !! B) :heart:

Huomenta!
Eilen ulkoiltiin koko päivä, ja mäkin innostuin harjottelemaan parkouria, pitkästä aikaa. Nyt on jokainen lihas kipeenä, hyvä että sängystä pääsi ylös...
Hauskaa päivää kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Huomenta!
Eilen ulkoiltiin koko päivä, ja mäkin innostuin harjottelemaan parkouria, pitkästä aikaa. Nyt on jokainen lihas kipeenä, hyvä että sängystä pääsi ylös...
Hauskaa päivää kaikille!

Niin kun mitä parkouria? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Huomenta!
Hauskaa päivää kaikille!

Minun poikani harrastaa myös parkouria. Lähtöisin muistaakseni Ranskasta. Aikuiset miehetkin hurahtaneet tuohon. Jonkinlaista esteiden yli kiipeämistä,
hyppimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Huomenta!
Hauskaa päivää kaikille!

Minun poikani harrastaa myös parkouria. Lähtöisin muistaakseni Ranskasta. Aikuiset miehetkin hurahtaneet tuohon. Jonkinlaista esteiden yli kiipeämistä,
hyppimistä.

aha. en vaan ole ikinä törmännyt tuohon.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Huomenta!
Hauskaa päivää kaikille!

hyppimistä.

aha. en vaan ole ikinä törmännyt tuohon.

Joo, sulavaa liikkumista esteiden yli hyppien :) Vaikkakaan ei mun kohdalla kauheen sulavaa :laugh:

Huomenta! Ensimmäinen kokonaan nukuttu yö takana 2 viikkoon =)
Siivota pitäs ja kyläillä päivän päälle ja ex-ukonki pitäs tulla jotain tavaroita hakeen,ku tietäs vaan millon tulee et lapset sais nähdä sen,mut ku herra ei voi kertoo :D

Huomenia!

Meinaspa tulla jo paniikki, kun palsta oli lakossa heti aamusta.. :D

Meillä mies mötkyää vielä sängyssä, mie lasten kans oltu vissiin vaille kasista ylhäällä ja vieläkin väsyttää..
Kuhan tästä aamujumista pääsis niin vois alkaa siivoilemaan, ja tietty aamukahvit on saatava ensin:)

Yhteistyössä