Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:huomenta vaintaitaa tää mami ottaa ihan iisisti tän päivän.....hiukan huono olo :/
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:HuomentaPerjantai tai ei...mä inhoan työmatkoja |O |O Kohta pitäisi lähteä lampsimaan bussipysäkille. Takaisin kotona olen varmaan joskus noin klo 21. Nää kukonpiarasun aikaan lähtemiset ei kyllä ole mun juttuni :/
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:huomenta vaintaitaa tää mami ottaa ihan iisisti tän päivän.....hiukan huono olo :/
pukkaako vatsatautia ?![]()
En mäkään sitä erityisemmin rakasta ja siksi teenkin mahdollisimman paljon etätöitä. Nyt vaan on pakko lähteä Turkuun.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:mä en jaksas jos mun pitäs kaahata autolla tai jopa bussilla töihin.
Kyllä nautin kun on vartin kävelymatka![]()
Inhoan olla kiinni bussin aikataulusta :x
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:huomenta vaintaitaa tää mami ottaa ihan iisisti tän päivän.....hiukan huono olo :/
ei kun vauvaa tuolta alapäästä ..... tai kiusaa nyt kumminkin mua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En mäkään sitä erityisemmin rakasta ja siksi teenkin mahdollisimman paljon etätöitä. Nyt vaan on pakko lähteä Turkuun.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:mä en jaksas jos mun pitäs kaahata autolla tai jopa bussilla töihin.
Kyllä nautin kun on vartin kävelymatka![]()
Inhoan olla kiinni bussin aikataulusta :x
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:huomenta vaintaitaa tää mami ottaa ihan iisisti tän päivän.....hiukan huono olo :/
ooh. Synnytys lähestyy![]()
![]()
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:tere tulemast....kiva aurinkoinen päivä tulossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:huomenta vaintaitaa tää mami ottaa ihan iisisti tän päivän.....hiukan huono olo :/
ooh. Synnytys lähestyy![]()
![]()
juu lähestynyt jo nelisen viikkoa...silti mitään ei vaan tapahdu....lääkäri laittoi lähetteen arviointiin ja varmaan käynnistetään. En nimittäin oikein enää pysty kävelemään.
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:kääk, varmasti inohottavaa. No kohta saat vaavin syliin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:huomenta juu! :wave: |O
ei taaskaan pysty nukkuu. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:huomenta juu! :wave: |O
Voi hittokoita kestää, ei se sua enää kauaa valvota!!
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:huomenta juu! :wave: |O
Voi hittokoita kestää, ei se sua enää kauaa valvota!!
no jaa..sit vasta alkaa valvomiset.:kieh: :heart: