HUOMENTA :):)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta :) Perjantai tai ei...mä inhoan työmatkoja |O |O Kohta pitäisi lähteä lampsimaan bussipysäkille. Takaisin kotona olen varmaan joskus noin klo 21. Nää kukonpiarasun aikaan lähtemiset ei kyllä ole mun juttuni :/

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Huomenta :) Perjantai tai ei...mä inhoan työmatkoja |O |O Kohta pitäisi lähteä lampsimaan bussipysäkille. Takaisin kotona olen varmaan joskus noin klo 21. Nää kukonpiarasun aikaan lähtemiset ei kyllä ole mun juttuni :/

mutta pirteää työpäivää kuitenkin !! :) B)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
mä en jaksas jos mun pitäs kaahata autolla tai jopa bussilla töihin.
Kyllä nautin kun on vartin kävelymatka :)
Inhoan olla kiinni bussin aikataulusta :x
En mäkään sitä erityisemmin rakasta ja siksi teenkin mahdollisimman paljon etätöitä. Nyt vaan on pakko lähteä Turkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
mä en jaksas jos mun pitäs kaahata autolla tai jopa bussilla töihin.
Kyllä nautin kun on vartin kävelymatka :)
Inhoan olla kiinni bussin aikataulusta :x
En mäkään sitä erityisemmin rakasta ja siksi teenkin mahdollisimman paljon etätöitä. Nyt vaan on pakko lähteä Turkuun.

tere tulemast....kiva aurinkoinen päivä tulossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
huomenta vain :D taitaa tää mami ottaa ihan iisisti tän päivän.....hiukan huono olo :/

pukkaako vatsatautia ? :(

ei kun vauvaa tuolta alapäästä ..... tai kiusaa nyt kumminkin mua :(

ooh. Synnytys lähestyy :) :)

juu lähestynyt jo nelisen viikkoa...silti mitään ei vaan tapahdu....lääkäri laittoi lähetteen arviointiin ja varmaan käynnistetään. En nimittäin oikein enää pysty kävelemään.

tere tulemast....kiva aurinkoinen päivä tulossa :D
Kiitos :D Sisätiloissa joutuu kyl oleen koko päivän, joten aurinko ei paljon piristä. Noh...kiskasen yhden intercityllisen kahvia junassa, niin eiköhän tämä tästä.

vähän olis vielä väsyttänyt, kahvia kaipaa moni janoinen suu, tällä hetkellä... Kohta lähen polkeen töihin ja siellä vetäsen pannullisen sumppia. Koko viikko on leivottu ja tänään jatkuu, huomenna tiedossa hurjat 3 v prinsessajuhlat ja euroviisut, jee.
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille

huomenta vain :D taitaa tää mami ottaa ihan iisisti tän päivän.....hiukan huono olo :/

pukkaako vatsatautia ? :(

ei kun vauvaa tuolta alapäästä ..... tai kiusaa nyt kumminkin mua :(

ooh. Synnytys lähestyy :) :)

juu lähestynyt jo nelisen viikkoa...silti mitään ei vaan tapahdu....lääkäri laittoi lähetteen arviointiin ja varmaan käynnistetään. En nimittäin oikein enää pysty kävelemään.

kääk, varmasti inohottavaa. No kohta saat vaavin syliin :saint:

HappyMonday21.jpg

Yhteistyössä