HUOMENTA !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Iihanaa maanantai aamua joka tupaa !
Meillä koko perheellä tänään vapaapäivä :D Tehdään päivä käynti Mikkeliin - Yksi asia hoitamassa, sekä syömässä ym :)
:heart: :heart:

:wave: Huomenta kaikille!

Ei oo paljoa tullu viime yönä nukuttua, hiukan jännittää.
On aika iso elämänmuutos tänään.
Tänään loppuun mun 7v8kk kestänyt kotiäitiys.
Menen päiväkotiin työharjoitteluun. :)

Mukavaa maanantai päivää kaikille! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Kiitos. Nautin täysin rinnoin perheen kanssa pitkästä aikaa arkivapaasta :)
Tyttökin odottaa " retkipäivää " kovasti . Kohta herättämään häntä puurolle. :p

Miksi herättää jos teillä on arkivapaa ?
Hauskaa päivää:)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Iihanaa maanantai aamua joka tupaa !
Meillä koko perheellä tänään vapaapäivä :D Tehdään päivä käynti Mikkeliin - Yksi asia hoitamassa, sekä syömässä ym :)
:heart: :heart:

Eikö ole jännä juttu: ei vapaapäivänäkään osaa nukkua pitkään! Minullakin nyt yksi arkivapaa ja piti sit herätä 5.15!!

huomenta :wave:

Jännittää, mä olen tänään ekaa päivää neljän lapsen kanssa kotona, mies palas takasin töihin. Tässä juon aamukahveja pienimmän kanssa ja odotellaan että muut heräävät. Meinaa vaan olla kovin mustasukkainen tuo 11kk ikänen vauvasta välillä. Saas nähdä mitä tästäkin tulee :D

Huomenta!
Illalla oli niin kuumeinen olo,kylmi ja kolotti joka paikkaa. Kuitenkaan mittari ei näyttänyt kuin 36,9 eli ei ees lämpöä.
Tänä aamuna olo muuten ok, mitä nyt ei ois jaksanut sängystä ittiään kammeta..väsytti. Yöllä kyl yritettiin kattoa se kultaottelu mutta kun jatkoajalle meni niin päätettiin luovuttaa.

Miulla huomenna hammaslääkäri..ei varmaan ens yönä paljoa nukkumattia moikata :/ Pelottaa.

kipinäinensääri :hug: Tsemppiä!

Yhteistyössä