HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joko nyt...tuntuupa aikaiselta, tai sitten vaan aika kuluu nopeasti täällä :O
Täälläkin puuronsyöjärotua edustava palstalainen, ja asia on niin, että en ilman puuroa edes pärjää. Leivästä ei oikein ole puuron korvaajaksi minulla :)

Ja hyvät on kyllä kahvit täälläkin, noita tummapaahtoja vähän sekoiteltu tavallisen joukkoon viime aikoina - tulee niin jouluisat oltavat ja fiilikset .
:) :) :) :) :) :) :)

Huomenta! Alkaa olee kohta yövuoro takana, onneks! Viikon kestäny kamala päänsärky eikä loppua näy :/ ainakaan nää yövuorot ei tilannetta helpota, joten seuraavan ja viimisen yön olen saikulla. Vasta lauantaina töihin! Mutta jospas se särky ehtis siihen mennessä hävitä...Lääkäriltä onneks sain panadol forte 1g, ni on vähä vahvempia lääkkeitä mitä syödä myös näin raskausaikana.

Ihanaa viikkoa kaikille!

Juhlamokka kahvit juotu , leivinuunissa tuli ja puuro masuun jahka lapset herätän aamutoimille.

Meillä joka aamu aamupalalla puuro & kiisseli , itsetehtynä erimarjoista. Lapset eivät edes leipää halua.

Huomenia!
Meillä tehdään puuro sillon ku "jaksetaan", tosin yleensä lapsetki haluaa mieluummin muroja, leipää tai hedelmää. Liekkö tulleet äitiinsä ja heti herättyä ei ees ruoka maistu.
Kahvi on miullakin tulossa..päivä vaan tuntuu ihan maanantailta jotenkin kun miehellä oli eilen vapaapäivä ja tänään meni töihin. Vaikka vuorotyöläisellähän ne kulkee aina miten sattuu..:)

Huomenta!

Kahvi maistuu paperiselle, johtunee varmaan suodatinpusseista. Hyvä puoli siinä on, että konkonaisuudessaan se kuitenkin on kuumaa ja tuoretta.

Tenttipäivä, mutta väliin jää. Nuorikko ei parane millään ja täytyy lähteä viemään lasta lääkärin pakeille.

Huomenta!

Pitkät yöunet on mullakin takana ja sain vielä rauhassa viettää aamuhetken, kun lapset nukkuivat vähän pidempään =) Kohta pitää alkaa touhuamaan - lapset päiväkotiin ja ite hurautan eka kynsihuoltoon ja sitte jo kiireellä koululle pitää joutua!

Puurokeskusteluun: mä syön silloin tällöin kans puuroa (talkkuna on mun lemppari), mut lapsista vaan kuopus yleensä syö. Esikoinen söi nelivuotiaaksi aamuin illoin ja sit tuli stoppi :whistle:

Huomenta!
Se olis vika työpäivä (sekin vain puolikas) nykyisessä työpaikassa. Huomenna alkaa loma ja eka päivä aloitan uudessa paikassa. :)
Iltapäivällä vielä Kuopioon vaateostoksille ja pojan käytän rokotetutkimuksessa.
Kiva päivä tiedossa!

Huomenta. Sairastelun merkeissä menee tämä päivä ja mitä ilmeisemmin pari seuraavaakin.Eilen illalla nousi yht´äkkiä kuume 38:aan,järkyttävä vilu, lihassärkkyjä, nuhaa, kurkku kipee.

Yhteistyössä