Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenia lakeuksiltakin.
Pistin perunarieskataikinaa uuniin. Kohta lämpimäisiä.
![]()
Huomenia lakeuksiltakin.
Pistin perunarieskataikinaa uuniin. Kohta lämpimäisiä.
![]()
Huomenta! Enää tunti ja pääsen vapaapäivien viettoon.![]()
En ole mikään varsinainen ekspertti, mutta mulle voisi ensimmäisenä tulla mieleen kokeilla pyöräyttää se koneessa valkopyykin vanishin kanssa.
En ole mikään varsinainen ekspertti, mutta mulle voisi ensimmäisenä tulla mieleen kokeilla pyöräyttää se koneessa valkopyykin vanishin kanssa.
Kloriitissahan on kanssa ohjeet, mutta sen kanssa pitäisi kai olla aika varovainen. Voi muuttaa niitä oikeitakin värejä.
Olisiko sulla kloriitin ohjeita missään? Kloriittia meinaan löytyy mutta purkin ohjeet ei oikein aukene mulle kun en paikallista kieltä niin hyvin osaa. Miestä en moisen takia viitsi herättää.
Hetko.![]()
Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä.![]()
Multa ei löytynyt kaapista sitä. Ehkä joltakulta löytyisi. Yritin netistäkin katella muttei tullut vastaan virallista ohjetta.
Dr. Beckmannilla on ilmeisesti jokin ihan värjäytymien poistoon tarkoitettu ainekin.
Ohhoh. Mahtaisikohan täältä sellaista löytyä? Pitääkin kysellä mieheltä kaupassa, että etsii.
Huomenta, ärrimurri minussa nosti heti aamusta päätään kun mikään ei taas tunnu onnistuvan... :kieh:
No voih. Mikäs nyt kiusii?