Huomenta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummelwalad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onkos vinkkejä, mitä voisi kaasu-uunilla onnistua? Lämpötilasäätöä ei ole muuten kuin näppituntumalta ja mulle vielä aika vieras uuni. Kovasti mieli kyllä tekisi jotain lämpimäisiä väkertää, kun muut vielä nukkuvat.

En ole mikään varsinainen ekspertti, mutta mulle voisi ensimmäisenä tulla mieleen kokeilla pyöräyttää se koneessa valkopyykin vanishin kanssa.
Kloriitissahan on kanssa ohjeet, mutta sen kanssa pitäisi kai olla aika varovainen. Voi muuttaa niitä oikeitakin värejä.

Viimeksi muokattu:
En ole mikään varsinainen ekspertti, mutta mulle voisi ensimmäisenä tulla mieleen kokeilla pyöräyttää se koneessa valkopyykin vanishin kanssa.
Kloriitissahan on kanssa ohjeet, mutta sen kanssa pitäisi kai olla aika varovainen. Voi muuttaa niitä oikeitakin värejä.

Olisiko sulla kloriitin ohjeita missään? Kloriittia meinaan löytyy mutta purkin ohjeet ei oikein aukene mulle kun en paikallista kieltä niin hyvin osaa. Miestä en moisen takia viitsi herättää.

"Dr.Beckmann Värjäytymien Poistaja

Värjäytyivätkö vaatteet vahingossa pesun aikana? Beckmann Värjäytymien Poistaja on kätevä ja helppo tapa poistaa värjäytymät käsin tai pesukoneessa. Sopii myös värinpitävälle kirjopyykille. Klooriton vaihtoehto, säästää tekstiilejä kulumiselta. "

varjpois.jpg

Huomenta.. Hmm. Heräsin lapsen takia jo noihin aikoihin kun tää ketju on avattu. Mikä voi olla kun ei 1v "osaa" nukkua vaan yöunet on jatkuvasti tosi epäsäännöllisiä? Esim toissayönä nukkui (heräili muutaman kerran mutta nukahti aina nopeesti uudestaan) n 20.30-9,mikä on tolle pojalle ihan superpitkä yö. Niin nyt viime yönä nukkui sitten n 22.15-4.45 (taas heräili muutaman kerran). Päiväunet on nukkunu nyt useana peräkkäisenä päivänä ihan samaan aikaan eli n 14-15.30. Ja ton aiemmin ei ole menny päikkäreille kun on heränny aamulla siinä 9 aikaan..

Yhteistyössä