HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on aamu taas.
Pirteä sellainen. Kahvi kupissa, tuli takassa. Pitääkin piipahtaa ulkona hakemassa lisää puita. Pakkastakin vain -5.

Taidan auringon noustessa hilpasta aamuhölkälle . :D:D

Millanen aamu sinulla ? :)

Haukotus..1kk mussukka on enemmän ja vähemmän syönyt klo 4 asti ja äsken päätti että ei halua nukkua/syödä sängyssä...nyt kyllä taas nukkuu sylissä. Mutta nyt mua ei nukuta enään...pööh..

Hyvin räkäinen ja tukkoinen neiti on valvottanut yli tunnin.

Vauvaa-äätii-kankaa-eeii hän ynisee olalla koko sanavarastonsa laajista mantraa ja on nenäsuihkeesta huolimatta niin tukossa, ettei voi imeä.

Tyhmä aamu.

[QUOTE="vieras";23235738]Just runkkasin ja nyt juon kaljaa.[/QUOTE]

Kuulostaapa unelmaelämältä. Heti sunnuntaiaamusta ilman oikeata seksiä ja vielä alkoholisoitunutkin tyyppi. Huh huh! Onnea valitsemallesi tielle! :laugh: :xmas:

Meillä on loistopäivä tulossa! Kaikkee kivaa mennään tekeen ja ulkoilemaan!

Takana risainen yö, kiitos kipujen.

Tuossa kuuden jälkeen päätin että samapa se vaikka nousen jo ylös.

Pyykkikone laulaa ja aamukahvi juon tässä samalla. Voisi vaikka yrittää käydä pienellä lenkillä tänään ja katsoa mitä tuo polvi siitä tykkää...

Huomenta! En nukkunut kovin hyvin, esikoinen yski paljon ja toissapäiväinen plussatesti valvotti muutenkin.. mutta aamu on ihan kiva, muut nukkuvat vielä ja minä laitan kohta kahvia ja aamupalaa :) Ehkä jaksais jopa sämpylöitä leipoa.

Huomenta!

Hyvää kuuluu, vaikka mää oon ihan tööt, ku nukuttiin niin pitkään :confused: No jospa tästä pikkuhiljaa toipuis, site kauppaan hakemaan pullatarpeet ja let's leipomaan. Ja lapset menee hiihtokilpailuihin päivemmällä =)

[QUOTE="mörkkis";23235756]Huomenta! En nukkunut kovin hyvin, esikoinen yski paljon ja toissapäiväinen plussatesti valvotti muutenkin.. mutta aamu on ihan kiva, muut nukkuvat vielä ja minä laitan kohta kahvia ja aamupalaa :) Ehkä jaksais jopa sämpylöitä leipoa.[/QUOTE]

ONNEA plussasta !!! :)

Itsellä lenkki odottaa iltapäivään. Olen tässä aamulla saanut tehtyä jo vaikka ja mitä :D

[QUOTE="mörkkis";23235756]Huomenta! En nukkunut kovin hyvin, esikoinen yski paljon ja toissapäiväinen plussatesti valvotti muutenkin.. mutta aamu on ihan kiva, muut nukkuvat vielä ja minä laitan kohta kahvia ja aamupalaa :) Ehkä jaksais jopa sämpylöitä leipoa.[/QUOTE]

Onnea plussasta.
Millaisia sämppäreitä aiot leipoa?

"Huomenta!"
Meillä nukuttiin aamulla kummallisen pitkään, melkein kasiin asti. Tosin, kun miettii millanen yö meillä oli, ei se myöhään nukkuminen oo mikään ihme.
Lapset herätti vuorotellen, ensin, en ees tiedä mistä syystä kuopus alkoi huutelemaan. Sai vähän vettä, kävi pissalla ja koitti takas nukkumaan mut ei. Viereen päätyi ja nukahti melkein heti. Ja naureskeli hetken unissaan :)

Joku aika sen jälkeen, kun sain unen kiinni, heräsin kun esikoinen oli tullu meijän sänkyyn kans ja nyyhkytti/itkeskeli. Koitin kysellä mikä on, ja ensin sanoi että näki pahaa unta mut sitten sanoi että päätä särkee. Ilmeisesti suht kovaa :(
(Esikolla on migreenitaipumusta) Käytiin sitten lääkettä ottamassa ja pidin sitten kainalossa kunnes nukahti.
Miulla itellä menee pitkään ennen ku saan yöherätysten jälkeen unta, niin aamulla ois väsyttänyt.
Mut kahvia nyt.

(Ja anteeks, miulta tulee näihin aamuketjuihin aina tämmönen romaanin pituinen höpötys :ashamed: )

Yhteistyössä