HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kestä elämää

Vierailija Auttakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Auittakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huomenta!
Lähin miehen kuorsausta pakoon, jos vaikka torkahtaisin tuossa sohvalla kohta ku söin jo aamupalan. Mulla on jotenki ihmeellinen tapa ensin herätä tosi aikasin ja olla herreillä pari tuntia, sitte nukahtaa uuelleen. On jotenki makeammat unet sillai. :)
Kouluaikoinaki heräsin aikasten meikkaamaan ja pesemään hampaat jne. ja vaatteet päällä nukkuin vielä sen puolisen tuntia mitä oli jälellä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23719430:
Huomenta!
Lähin miehen kuorsausta pakoon, jos vaikka torkahtaisin tuossa sohvalla kohta ku söin jo aamupalan. Mulla on jotenki ihmeellinen tapa ensin herätä tosi aikasin ja olla herreillä pari tuntia, sitte nukahtaa uuelleen. On jotenki makeammat unet sillai. :)
Kouluaikoinaki heräsin aikasten meikkaamaan ja pesemään hampaat jne. ja vaatteet päällä nukkuin vielä sen puolisen tuntia mitä oli jälellä. :D

Mua ainakin ramasis :D:D

huonosti on alkanut,en oo nukkunut kahteen yöhön. isä nukkui pois tiistain ja keskiviikon välisenä yönä :'(

Otan osaa.. :hug: :(

Mä täällä koitan juoda salaa aamukahvia.. :p Kälätys kuuluu pojan huoneesta mut mä leikin etten oo hereillä et sais ees tän yhen kupin juoda rauhassa...Mikä ihme siinä on et tuo herää aina mun kanssa samaan aikaan... :kieh:

Aurinkoista huomenta!

Sunnieelle osanotot! :hug:

Maira!
Se on jokin symbioosi, minun tyttö heräsi pienempänä vähintään melkein joka kerta yhtä aikaa kanssani. :D

Se on jokin symbioosi, minun tyttö heräsi pienempänä vähintään melkein joka kerta yhtä aikaa kanssani. :D

No niin ilmeisesti on, mä oon lukemattomia kertoja vartavasten noussu ennen seitsemää et ehdin suihkuun ennenkun poika herää niin hitot, mä hyvä että vessan ovelle ehdin kun jo kalkatus käy.. :D Normaalisti saattaa vedellä hirsiä yhdeksäänkin ilman mitää..

Huomenta!

Sainpas kerrankin nukkua pitkät unet, illalla simahdin jo varmaan ennen klo 23 ja aamulla nousin vähän ennen 9 sängystä :) Heräilin mie useamman kerran, niin yöllä kuin nyt aamulla mut kuitenkin.
Flunssa tuntuu taaas iskevän, nenä vuotaa ja kurkku tuntuu karhealta. Lapset niiskuttaa kans. Plaah, tuntuu että vasta selvittiin edellisestä flunssasta.

Sunniee: Otan osaa :hug:

Aamuntorkku: Tsemppiä tenttiin!

Yhteistyössä