Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23719430:Huomenta!
Lähin miehen kuorsausta pakoon, jos vaikka torkahtaisin tuossa sohvalla kohta ku söin jo aamupalan. Mulla on jotenki ihmeellinen tapa ensin herätä tosi aikasin ja olla herreillä pari tuntia, sitte nukahtaa uuelleen. On jotenki makeammat unet sillai.
Kouluaikoinaki heräsin aikasten meikkaamaan ja pesemään hampaat jne. ja vaatteet päällä nukkuin vielä sen puolisen tuntia mitä oli jälellä.![]()
Mua ainakin ramasis![]()
Huomenta!
Töihin pitäis alkaa valmistautua ja tenttiki olis iltapäivällä. Lukeminen on kyllä jäänyt vähiin, mut pitää vetää elämänkokemuksella![]()
![]()
huonosti on alkanut,en oo nukkunut kahteen yöhön. isä nukkui pois tiistain ja keskiviikon välisenä yönä :'(
huonosti on alkanut,en oo nukkunut kahteen yöhön. isä nukkui pois tiistain ja keskiviikon välisenä yönä :'(
kiitos osanotoista .. ja osanottoni myös Egolle äidin menetyksestä..![]()
Se on jokin symbioosi, minun tyttö heräsi pienempänä vähintään melkein joka kerta yhtä aikaa kanssani.![]()