HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
" Lauantaina lounasaikaan, leijonia laulattaa... Se päivä oli iloinen ... " :D:D

Mä rrrrrrrakastan lauantai aamuja. Niin rauhassa saa aloitella kahvia hörppien, kun muut koisivat .
Lenkillekin tässä taas voisi vaikka hilpasta :)

Ihanaa lauantaita kaikille !!!
Aurinko jo alkaa paistella, tulee mahtava ilma.

Mä aina ajoissa nukkumaan . Sama rytmi tuntuu olevan joka viikonloppukin kuin viikolla.
Mä olin jo ennen 21 :tä unessa :D:D
8h unta ja nousen tooosi pirteenä ilman herätyksiä :)

Huomenta!

Heräsin 4.40. Oli sit jääny makkurin verho rakosilleen ja eiköhä vaan sattunu tulee kirkas aamu joten nouseva aurinko tunki silmiin ja luihin ja ytimiinkii |O :kieh:

Mut ei sillä, Ihanaa kun aurinko paistaa!! On ihanan näköstä ja tuntusta! Hyvä päivä tulossa! Joha se satokii tarpeeks viikon.

Äskön kyl meinas hermo mennä, meni nettiyhteys poikki :kieh: peljästyin et modeemi hajos, mut vika olikii jossain muualla.

Ja nyt lisää kaffia ihanassa aamuauringossa :)

Huomenta!

Heräsin 4.40. Oli sit jääny makkurin verho rakosilleen ja eiköhä vaan sattunu tulee kirkas aamu joten nouseva aurinko tunki silmiin ja luihin ja ytimiinkii |O :kieh:

Mut ei sillä, Ihanaa kun aurinko paistaa!! On ihanan näköstä ja tuntusta! Hyvä päivä tulossa! Joha se satokii tarpeeks viikon.

Äskön kyl meinas hermo mennä, meni nettiyhteys poikki :kieh: peljästyin et modeemi hajos, mut vika olikii jossain muualla.

Ja nyt lisää kaffia ihanassa aamuauringossa :)

Oi,kuulostaa sunkin aamu niin positiiviselta :)
Mullakin heti auringon noustua silmät rävähtää auki :D

Täälläkin jo heräilty, tai oikeastaan oltu koko ajan hereillä, kun ei uni tullut ollenkaan yöllä :( Kuitenkin kohta lähden koiran kanssa lenkille ja jospa sitä jaksaisi tänään vähän siivoilla :) Ihanaa päivää kaikille :)

Aamuvirkkuja liikenteessä lauantai aamunakin :) Itse pääsen kohta nukkumaan. Ja vielä seuraava yö pitäis valvoa sitten alkaa LOMA!
Ihanan aurinkoinen ilma ulkona, aurinko alkoi paistamaan jo monta tuntia sitten. Mitenhän sitä raaskii nukkua kun kaunis ilma houkutteleen ulos.. :)

Huomenta, aurinkooo :D

Tänään minun pieni-iso tyttöni täyttää (itseasiassa täytti puoli tuntia sitten) 7v :heart: :heart:
Mut huomenna vasta juhlitaan kakkujen kanssa - tänään mennään Terwahölkkään ja juostaan porukalla kymppi
d055.gif

Huomenta, aurinkooo :D

Tänään minun pieni-iso tyttöni täyttää (itseasiassa täytti puoli tuntia sitten) 7v :heart: :heart:
Mut huomenna vasta juhlitaan kakkujen kanssa - tänään mennään Terwahölkkään ja juostaan porukalla kymppi
d055.gif

Onnea tytölle !! :flower: :)
Meillä kans täytettiin viime kuussa 7 vee.

Mukavaa hölkkää. Ihana ilma siihen hommaan.

[QUOTE="Jee";23812094]Nyt käyty lenkillä ja koiran kanssa puistossakin vielä :) Kohta vois alkaa siivoilemaan ja laittamaan aamupalaa :) Ihana päivä tulossa :)[/QUOTE]

Älä mutta sano !! Ihana päivä !
Kyllä saa muuten lenkkipolulta kummasti energiaa taas koko päivään !!! :)

HuOmenta vaan!

Tarjoan ekana halukkaille keuhkputkentulehdusta, kuka haluaa? -Saa ihan ilmaiseksi.

(mistä tuo tauti taas tuli????)

Mutta ihana aurinkoinenpäivä tulossa.

Ihan on vaikea päättää mitä teksi tänään, kolme eri tapahtumaa joihin olisi kiva mennä. Miksi ihmeessä ne on samana päivänä kaikki???

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä