HuOmenta !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Vihdoinkin aurinko paistaa!!
Ihana aamu, tunti sit heräsin kun olikii niin valoisaa :)

Mökillä pitäs tänään kävästä, lasten kans varmaan tulee yhteenottoja jos kiellän uimisen :whistle:
luultavasti täst päiväst ei tuu nii helteinen kuin oli viimeviikolla, ja 2 muksua on niin räkäsiä ja röhnäsiä (flunssaa)... Saa nähä..

huomenta,
tänään ohjelmassa heti aamusta tärkeä työpuhelu, koskien ensi syksyä ja
sitten jatkuu juhlajärjestelyt, meillä vietetään puutarhajuhlia huomenna,
tai sitten juhlitaan sisällä, jos sää on sitä mitä luvataan.. kivaa kumminkin :heart:

Ihan sairaan mahtavaa huomenta vaan! Väsyttää ja ärsyttää. Vanhemmat lapset on mummolassa. Nuorin ja minä herättiin ihan turhaan jo kuudelta (kun olis kerrankin saanut nukkua!) kun äijän kännykkä soi täysillä herätystä! Laulukisat ois illalla mutta enpä taida jaksaa. Odotan vain että saan pikkuisen päikkäreille ja pääsen itsekin nukkumaan takas.

Huomenta!

Taas elävien kirjoissa...
Meinas eilen illalla hieman väsyttää kun edellis yönä 3 h unet ja sit aamulla Töölöön miehen mukaan tutkimuksiin..
Käytiin myös anopin kanssa Ikeassa kiertelemässä jne..ja kotiin pästiin kymmenen aikaan illalla.

Tänään onkin kaunis ja lämmin päivä joten ulkoilua tiedossa heti miehen ruokkiksen jälkeen lasten kanssa.

[QUOTE="vieras";23998929]Viikonloppuna sataa kaatamalla. Minä tykkään :) Siivoan kodin kunnolla, teen herkkuja ja lueskelen.[/QUOTE]

Ei toivottavasti täällä ainakaan...
reilu parikymmentä astetta lämmintä ja kirkkaalta taivaalta arska paistaa :)

Mutta jos sataa niin eiköhän meilläkin siivoilla ja tehä herkkuja :)

=) Huomentapäivää! Eihän nyt enää mikään aamu ole,heräsin jo kuuden maissa vaikka lomalla. Vähiin käyvät lomapäivät,maanantaina töihin,vaan onneksi on viellä 2 viikkoa lomaa jäljellä!

Minä tänne palstalle,kun tulen niin heti alan etsimään missä on tämä HuOmenta! aloitus,näitä niin kiva lukea,kun aloittaja on ilmeisesti aamuihiminen, menee aikaisin töihin,mutta ihanan pirteä persoona!!

Aurinkoista on täällä Hämeessä ainakin nytten,kyllä se tietty kerkeää satamaankin, vaan sitten voikin kaivaa imurin ja alkaa siivoilemaan.

Oikein ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!! :cool:

Yhteistyössä