HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaaa ja reipasta aamua kaikille ! :)

Aivan erilainen olo, kun aurinko paistaa heti aamusta .
kohta ulos , aamukahvi nauttimaan :p

Pakastepiirakat uuniin ja puuro hautumaan vasta parin tunnin päästä perheelle. Nyt omaa aikaa ja hiljaisuutta :xmas:

Mitäs sinun aamuun ?

Työvuoron viimisiä tunteja kituutellaan! =) "aamu"kahvit kupissa ootellaan perheen luo pääsyä!! Esikoinen kotiutuu ystävien mökiltä tänään <3 Äitillä on ollut jo kova ikävä kun ensi kertaa 3(!!!) yötä erossa :)

Ihanaa tosin valvoakkin näin kesäaikaan! Ja varsinkin kun ei ole "pakko". Hoitovapailija siis virallisesti olen. :)

Aamukahvit juotu , suihkun kautta lapsia herättämään ja aamupuuron jälkeen kohti
"lomariemuja" .

Tiedossa viikko lomaa 5:n lapsukaisen kanssa , onneksi ovat omatoimisia joten jää aikaa myös itselle ja levolle.

Mä en oo päässy vielä nukkumaankaan, unirytmi niin sekasi että mietin pitäskö jättää tämän yön unet kokonaan välistä :D Täällä sataa vettä :( Toivottavasti ei koko päivää sentään.

Aurinkoista huomenta! Ihanaa säätä luvassa! Tässä ipanoiden kanssa ollaan jo hoidettu aamutoimet. Nyt nettilehtien lukemista ja verkkokauppojen alennusten selailemista.

Mä oon ihan kuitti.... TUntuu etten oo nukkunu kuin pari tuntia vaikka oikeesti koko yön. JOka paikkaa kivistää ja kolottaa. Ukko vetelee vielä sikeitä, sais nukkua maailman tappiin, ei jaksa katella sen naamaa. Pojat onneks kattoo lastenohjelmia nätisti :heart: