HuOmenTA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tää aloittelee täällä loman ensimmäistä päivää :)
Tänään tallinnapäivä :) hyvää ruokaa ja perheen kanssa hengailua .

HArmittaa vaan kipeä jalkani, mutta selviin minä . Lepään sitten huomenna . :)

Nyt maistuu aamukahvi kaikessa hiljaisuudessa kun toiset vielä nukkuu. :p:p

Huomenta! Kahvia!

Mä taas palailen tänään arkeen 2 kk:n loman jälkeen. Muu perhe jatkaa vielä lomailua...
Nyt mun pitäs päättää sotkenko töihin pyörällä vai herätänkö perheen viemään. Taidan valitettavasti kallistua jälkimmäiseen vaihtoehtoon, kun tuolla näyttää ripsivän vettä.

Huomenta!
Huh kun tuli nukuttua vaihteeks niin huonosti, sen siitä saa kun nukkuu aamulla ensin liian pitkään niin ei seuraavana iltana meinaa tulla uni millään..ja siihen ku lisää lapsen joka on päivällä katsonut liian pelottavaa eläinohjelmaa, ja toisen lapsen joka muuten vaan herää keskellä yötä äitiä huhuilemaan...

Huomenta vaan :) Just vein lapsoset hoitoon sitten kesäkuun alun. Mie tänään käyn vähä kaupoilla, siivoilen auton ja moppailen lattiat huushollissa. Pari trikoopipoa jos ehtis ompelemaan kun alkaa olla kohta tarpeen :) Lämmintä + 10 astetta tänään, tosin tälle viikolle luvattu vain kuutta astettakin...

Työt alkaa sitten keskiviikkona :)

Huomenia vaan :)! Hiukan on jähmeän makuista menoa, kiitos kolmen tunnin yöunien...ja ihan heti en halua nähdä mustikoita ;), viime yö meni niitä peratessa...

Mukavaa maanantaita itse kullekin, where ever you are :)....

Yhteistyössä