HuOmentA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Myrsky tuntuu laantuneen eli pyöräillen kouluun =)

Tänään mun pitäis esitellä mun tähänastiset aikaansaannokseni gradusemmassa - saas nähdä mitä jengi tykkää :xmas:

Joo...

Äijän kuskina pitää toimia. Reilu parisataa kilsaa sivu, ensin muksut kouluun ja sitten istuskelen autossa tai etsin kahvion ja odottelen äijää tapaamisesta. Sitten hakemaan kersat koulusta ja kotiin... Toivottavasti muksut eivät joudu odottelemaan kauaa.

Huomenta..
Herätys tapahtui puoli kuuden aikaan kattimusronttimukksen taholta..Se mönki mun peiton alle,aloitti hurjan rutinan(kehräämisen),leikki korviksilla ja lopuksi läsäytti tassunsa mun nenälle - ei siinä sit enää nukuttu..tosin katti jatkoi unta mun tyynyllä.

Tänään onkin jännitystä ilmassa..Menen työhönotto haastatteluun..saapas nähdä kuinka mummon käy...

Sit käyn kaverin tykönä moikkaamassa toipilasta ja toiselle toipilaalle käyn tekee viikkosiivouksen..ja sit oma huusholli...

Huomenta, tänään ei ole hyvä päivä, vitutus ja ärsytys heti aamusta eikä oikein tietoa miksi. Vissiin alkaa taas olemaan mittari täynnä tätä työttömyyttä, 9 kk kotona on aivan liian pitkä aika.

Huomenta!

Tänään verikokeita tiedossa, oon menossa pistettäväksi siis taas vaihteeks. No, sen siitä saa.
Eilen päätin alkaa lakkoon, ainakin jonkin herkun kohdalla..en vaan oo osannu vielä päättää mikä niistä ois vähiten paha, jota vois vähän syödä kun on ihan pakko.
Eilen söin hyvää pitkopullaa palan, siinäkin jotain 100 kaloria..tosin samankokoisessa palassa suklaata ois varmaan aika paljon enemmän.
Hitsi kun suklaata ei myydä yhden palan "annoksina"...

Huomenta...

Tappoväsymys. Silmät ei meinaa pysyä auki ja keho vaatii unta. On ihan fyysisesti etova olo, johtuu luultavasti unenpuutteesta. Nyt tekisi mieli näyttää pyllyä koulu- ja kotihommille. Saanhan, saanhan, oi saanhan?

Huomenta!

Tänään verikokeita tiedossa, oon menossa pistettäväksi siis taas vaihteeks. No, sen siitä saa.
Eilen päätin alkaa lakkoon, ainakin jonkin herkun kohdalla..en vaan oo osannu vielä päättää mikä niistä ois vähiten paha, jota vois vähän syödä kun on ihan pakko.
Eilen söin hyvää pitkopullaa palan, siinäkin jotain 100 kaloria..tosin samankokoisessa palassa suklaata ois varmaan aika paljon enemmän.
Hitsi kun suklaata ei myydä yhden palan "annoksina"...

:laugh: niin kun sitä suklaata ei tod voi syödä vaan yhden palan annoksina jos levyllinen on kaapissa.

Huomenta vaan täältäkin!
Hiukan väsynyt olo. Se johtuu siitä, kun on heräillyt tuon tuostakin ja ei ole päässyt kunnon sikeää unta nukkumaan koko yönä. |O
Nyt vaan teetä LITRA! :p

Huomenta!

Aamupala suunnilleen syöty, nyt epätoivoisena tuijotan lämpömittaria ja yritän keksiä-arpoa miten toi lämpötila heittelee päivän aikana... Ysiltä ollaan jo puistossa ja 11 aikaan siirrytään jonnekin ravinteliin syömään ja sit takas ulos hetkeksi, kuinka paljon sitä taas pakattava reppuun vaihtovaatetta ja hanskaa ja mitälie.

Mutta kiva päivä tulossa, pitkästä aikaa leikkitreffit muksulla sellaisen kaverin kanssa, jonka äidin kanssa tulen oikeasti toimeen ja meillä on oikeasti hauskaa keskenämmekin. Ja huomenna mennäänkin veljen lluo täysihoitoon päiväksi... :)

Huomenta! :)

Taas olis aamupalat lapioitu naamariin ja kohta pitää alkaa pukee päälle ja suunnata neuvolaan, sen jälkeen vähän leipomista ja iltapäivällä syntymäpäivä kahvittelijoita. :) Tänään on hyvä päivä! :)

Huomenta!

Tunti sitten herätty,hartiat/niska ihan tajuttoman kipeenä:Oolleet jo muutaman päivän mut nyt sikakipeät:D
kahvikupposen voimin uuteen päivään,pitäs siivoilla ja lähteä sit kävellen ostoksille lapsen kaa:)

Huomenta! Jotta ei aika kävis pitkäksi, niin taas tuntuu uutta lenssua pukkaavan. Johan sitä edellinen antibioottikuuri loppu eilen. Siitä edellisen kuurin loppuun tais olla reilu viikko. Helvetti alkaa riittää tämä räkä ja sairastelu, en aio suostua tähän enää yhtään!!! Lapsetkin röhisseet jo kolmatta viikkoa yöt ja niiskuttaneet päivät. Grrrrrrr...

Yhteistyössä