Huomenta!! Täällä ollaan kans hereillä. Nuorin söi just ja ajattelin kyllä mennä vielä nukkumaan. Mun akkua ei ole latattu kuukausiin täyteen . Vielä flunssa painaa päälle jo lie monettako päivää .
Niin mäkin voitin Heräsin 2.45, olin mennyt tasan ysiltä nukkumaan. Ei vaan viitti siihen aikaan mitään huomenta-viestiä laittaa, jos palstalle tulisi Nyt oon yön aikana maalaillut ja katsonut yhdestä seuraamastani sarjasta pari jaksoa. Parin tunnin päästä voi vasta alkaa siivoamaan, kun ei viitsi naapureita kiusata aiemmin pyykkikoneella tai imurilla.
Sairasta huomenta.Eilen alkoi töissä jo olla huono olo,iltaa kohden paheni ja heräsin nyt aamuviideltä,joka paikkaa särkee ja kolottaa,kurkku kipeä ja nenä tukossa ja armoton jysäri.Illalla on pikkujoulut =(
Mää oon ihan kipiä, siis lihaksista! Erehdyin eilen pitkästä aikaa pumppiin ja mä kun en noita punttijumppia liiemmin harrasta -> menin ihan jumiin a-pu-va :O
Jospa tästä päivän aikana vetristyis. Veljentyttö tulee yökyään eli vauhtia ei ainakaan sit puutu :heart:
Unta takana vajaat kaks tuntia ja olo epätodellinen.
Mut ympäripuhuttiin eilen kuskiksi jokuselle pikkujoulunjuhlijalle ja yli ajan se tietysti meni. Puoli kuudelta aamusta kotona :O
Ei oikein tiedä onko aamu vai yö
Nyt pitäis pukeutua ja olla vastaanottamassa Mustanpörssinmiehiä, kun tuovat uutta pesukonetta lauenneen tilalle.....