HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Tiistai , tiistai , tiistai :)

Mulla tiistai on aina hyvä päivä . Maanantai takana :D

Kohta töihin. Ihana talvinen ilma. :) -6 , sopiva pakkanenkin.
Kivaa päivää kaikille :wave:

Huomenta .... töihin hippasen ..... pakko oli katsoa Maraboun huomen - toivotukset.

Tosin työt olisivat alkaneet jo pari minuuttia sitten ... taas myöhästyn .....

Huomenia :)

Mun puhelin tippui vessanpönttöön, nyt se piippailee yksinään tuolla... :/ ääh. Siitä huolimatta vielä oisi tässä tunti aikaa juoda rauhassa kahvia ja touhuilla, sitten likkakin ylös ja päiväkodin kautta töihin.

Huomenta..
aamu kahvetta ..ei uni ennee maistuna ku mies lähti ajoon :)
pittäis tännää varmaa käyvä postissa hakkee kamera ni pääsee fotailee blogiin :)
perskutan palstalaiset ootta minnuu tartuttanu sen..

Huamenta..

Viime yön pelottavien ja outojen unien vuoksi olotila on kuin ois puustä pudonnut..Unet jäi suht lyheeksi.Siitä huolimatta koittan nykiä vanhaa konetta käyntiin kahvin avulla..Eiköhän se saada tämäkin päivä käyntiin ja kulutettua iltaan asti,luvassa onkin aikamoinen "mikään ei kelpaa"- päivä...asiakkaitaan kun ei saa/voi valita..

Huomenta!

tänään rento päivä, kotona lasten kanssa. ulkoilua kipakassa pakkasessa.
ruokaa pitäs kehitellä neljälle hengelle + yhdet eväät huomiseksi, kolmesta kanankoivesta. jos tekis kanaviilokkia.... oman lapsuuden herkkua koulusta=) =)

Huomenta!

Pitäs alkaa kiskomaan päälleen vaatetta (muuta kuin yöpaita siis) ja lähteä harjotteluun..vaan hitto kun väsyttää..liian myöhään valvoin ja sit lapset herätteli taas pitkin yötä. Eli tyhmästä päästä kärsii taas koko ruumis.
Plaah, vaan kai se on vaan jaksettava :)

Mukavaa tiistaita itse kullekin!

Huomenta vaan täältäkin! |O
Uni loppui ennen kuin herätyskellokaan kerkesi soida ja nyt vätystää.
Varmaan täyden kuun aikaista höpinää. :mad:

Huomenta!

Lihasjumi piti mua hereillä puolet yöstä. Nyt vähän äitiä väsyttää!
Kävin eilen oireineni yksityisellä hakemas kipupiikin, kun terveyskeskukseen ei päässy.
Laittoivat kaks piikkiä kankkuun, kipulääkettä ja relaksanttia.
Kipupiikki kun haihtui pois niin olo oli muutaman tunnin ihan kamala. Mutta nyt olen ihan siedettävässä kunnossa. Jee!

Jos sais tänään jotain aikaiseksikin. Tosin vielä pitää kuulemma ottaa rauhallisesti, että tällä viikolla tuskin pääsen salille.

Huomenta kaikille!
Pitäis vähän arpoa tässä et huvittaisko kävellä 2,5 km porukoille. Aina oikeestaan on menty toi matka autolla mut nykyään mies käy sillä töissä niin ei tuu sit ees oikeen käytyä. Tosta matkasta yli kaks kilsaa on maantien vartta ilman pyörätietä. Joulun jälkeen kävelin sen ja matkaan meni vaan 20 minsaa. Mut laiskuus taitaa voittaa ja jäädään kotiin.
Kulkupeli vaihtoehdot siis joko matkarattaat tai vauvapulkka.

Yhteistyössä