HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on erikoinen ja harvinainen päivä. Heräsin kuuden maissa ja laitoin kaiken valmiiksi miehelle ja lapsille. Sitten herätin heidät, autoin lapsille vaatteet ja lähetin heidät töihin ja päiväkotiin. Itse JÄIN KOTIIN! Menen vielä hetkeksi nukkumaan ja päivän käytän siivoilemiseen :) Kovin on harvinaista herkkua olla kotona yksin.

[QUOTE="huomenta";25421336]Mulla on erikoinen ja harvinainen päivä. Heräsin kuuden maissa ja laitoin kaiken valmiiksi miehelle ja lapsille. Sitten herätin heidät, autoin lapsille vaatteet ja lähetin heidät töihin ja päiväkotiin. Itse JÄIN KOTIIN! Menen vielä hetkeksi nukkumaan ja päivän käytän siivoilemiseen :) Kovin on harvinaista herkkua olla kotona yksin.[/QUOTE]
Oi, sulla on päivä käytössäsi ja käytät sen siivoomiseen!?

No jos oikeasti nautit siitä. ;)

Huomenta =)

Mä pääsen tänään kampaajalle, jihuu!
g010.gif

Huomenta!

Aamupäivä lorvimista, mies vapaapäivällä.
Mulla puoliltapäivin tapaaminen yhden koulutusjutun tiimoilta, sit ajattelin käydä ottamassa passikuvat uutta ajokorttia ja passia varten ja sit vielä äänestämässä. Ajattein ihan laittaa tukan ja ripsetkin ojennukseen, sillai perusteellisesti! :O
Viimekerrasta onkin aikaa. Yleensä joku pikameikki + pipo =)

Ja ehkä pyörähdän jossain vaatekaupassa tms kun kerrankin "pääsen" yksin asioille.

Yhteistyössä