HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sain just leivät ulos uunista.
En edelleenkään osaa käyttää tota perhanan kepukkaa.
Leivinuunin se sellanen mikälie leivänliikutusvitkutin. Taas palo rystyset.

Mutta tuo aurinkokuivattu tomaatti-valkosipuli leipä tuoksuu niin lupaavalta, että ehkä syön tavoista poiketen aamupalaa :D

[QUOTE="Selina";25510176]Mikäs sinua mietityttää?[/QUOTE]

Joutuu nöyrtymään... Kasvattava kokemus, oletan.

On useampikin iso asia menossa ja ratkaisut eivät ole aina helppoja tai sellaisia, joita olisi halunnut.

Huomenta!

Ite sairaalalle, lapset hoitoon ja kuhan sieltä selviin niin iltavuoro odottaa..huomenna onneks aamu, ne tuntuu menevän nopsempaan.

Nyt vaan ärsyttää kun muu perhe ei ala nousemaan vaikka mitä sanois..ei tapahdu mitään :kieh:

Huomenta! Uni loppui kesken tasan klo 5:00. |O
Tietysti jonkun aikaa sohvalla töllöteltyäni torkahdin hetkeksi ja voi voi kun oli hankalaa nousta sieltä sohvanpohjalta ylös. :snotty:

Joutuu nöyrtymään... Kasvattava kokemus, oletan.

On useampikin iso asia menossa ja ratkaisut eivät ole aina helppoja tai sellaisia, joita olisi halunnut.

Minulla on samat kuviot . En vielä tiedä onko muuta positiivista kuin itsetuntemus kasvaa. Nöyrtyminen oli yllättävän kova pala. En olekkaan kaikkivoipa vaikka menenkin läpi harmaan kiven.
Kaikkea hyvää sinulle.

Huomenta!

Aamukahvia vielä, muksulla aamupala kovasti kesken. Tunnin päästä pitäis olla jo menossa, mut mulla ei ole vielä edes silmät auki. No, ollaan me ennenkin tehty äkkilähtöjä. Tiedä mikä mulla tänään on, kun ei vain käynnisty!
Jos olis mahdollista, niin kampeaisin takaisin sänkyyn ja nukkuisin pitkälle iltapäivään. Plaah.

[QUOTE="Selina";25510174]Sain just leivät ulos uunista.
En edelleenkään osaa käyttää tota perhanan kepukkaa.
Leivinuunin se sellanen mikälie leivänliikutusvitkutin. Taas palo rystyset.

Mutta tuo aurinkokuivattu tomaatti-valkosipuli leipä tuoksuu niin lupaavalta, että ehkä syön tavoista poiketen aamupalaa :D[/QUOTE]

sen niksi on ranneliike=) ja se on pelekka nimeltään

[QUOTE="Selina";25510203]Minulla on samat kuviot . En vielä tiedä onko muuta positiivista kuin itsetuntemus kasvaa. Nöyrtyminen oli yllättävän kova pala. En olekkaan kaikkivoipa vaikka menenkin läpi harmaan kiven.
Kaikkea hyvää sinulle.[/QUOTE]

Niinpä.

Nyt on sairauslomaa saatu ja tarkoitus olisi siltä osin alkaa tulla ennalleen. Ja toinen, iso nöyrtymisen paikkakin on hoidossa.

Ehkä joskus voin sanoa, että tunnen itseni kokonaan ja rakastan kaikkea itsessäni. :saint:

Yhteistyössä