HuOmenta !!! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25517531:
Huomenia!

Keskiviikossa ollaan taas jo. Aika menee hujauksessa, ei huomaakaan :) Täällä kirpsakat -15 noin suurinpiirtein mittarissa, tuntuu hurjalle, kun tottunut sellaseen n. -5 asteeseen tänä talvena :)
Äläpä muuta sano . Viikot menee niin vauhdilla ettei perässä pysy. Luulin että lomaan on viisi viikkoa , mutta vajaa neljä niitä onkin :D

Äääh, VASTA keskiviikko... Mua väsyttää taas siihen malliin, että aamuyöstä ajattelin olevan "onneksi" jo perjantain ja että huomenna saa nukkua pitkään... Mutta pah, vielä kaks aamua herättävänä. Ehkä tää tästä.

Huomenta :)
Jahka jaksaa punkasta nousta niin kaffen keittoon.
Tänään ois siivous päivä ja huomenna hakee huutisvoitot.
Sitten tänään sais asentaa vielä uuden hyllyn eteiseen. Toivottavasti ruuvit natsaa paikoilleen :)
Ja lauantaina mies lupas viedä ostoksille :p

Huomenta!

Kohta kahvia naamariin ja herättelemään lapsia hoitoon. Mieskin vielä makoilee, aamut ei oo meijän perheen lemppariaikaa, jos pitää "aikaisin" nousta..

Viikon ainut aamuvuoro, mut no, itepähän menin toisen vaihtamaan kun niin nätisti pyydettiin. Joskus sit toisin päin.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!

Huomenta! Voi tätä väsymyksen määrää! |O
Se onkin enemmän sääntö kuin poikkeus, että mulla on vaikeuksia aamuisin.

Tänään toiselle paikkakunnalle töitä tekemään. Inhottaa ajaa tuo väli, kun tie on kapea ja rekkoja suhaa. : /

Huomenta!
Kuopuksen kanssa ollaan jo tunti hereiilä oltu, mie oon kahvia juonu ja toinen on sitterissä leikkiny taas maailmannapaa.. :) kohta herättämään esikoinen aamupalalle.
Siivota piti kerhon jälkeen, mut siirrän perusteellisemman siivouksen viikonlopulle kun lupailee mukavia pakkasia. :)

Siis ei minuu laiskota eikä mitään... :whistle:

Yhteistyössä