HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Paras tapa herätä on ennen kellon soittoa :). Hyvä määrä unta !
Nyt kahvia ja puuroa :p
Takkaan lykkäsin tulet, ulkona taas kiva pakkanen -18.. Työt kohta kutsuu .

Ihanaa päivää kaikille !! :wave:

Huomenta!

Ihana palata "normaaliin" työrytmiin taas, kahden myöhäsemmän aamun jälkeen. Tän työpäivän, kun jaksaa, niin sitte ollaankin jo voiton puolella taas tällä viikolla :)

Mittarissa taitaa olla -20 astetta, olis tuohon -5 voinu jo tottuakin, mut kait tämäkin tästä menee :D

Huomenta!

Ei ainakaan vielä tunnu olo mitenkään erilaiselta, vaikka tulikin vuosi taas lisää :) Ihan peruspäivä odotettavissa, en oo kutsunut ees ketään vieraita.

Kohta kahvia ja yrittää saada muu perhe hereille..vaatetta lapsille ja itelle päälle ja eikun menoks :)

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!!

Neljän aikaan heräsin tuntematta käsiäni..ne oli ihan puutuneet.Aika hölmöksi tekevä olotila,sen jälkeen ei sitten nukuttukaan kuin pikku torkkuja..Kuudelta ylös,kahvia kiehumaan.

Pakkasta ihanat -22 ja rapiat..Mielenkiinnolla odotan miten paljon kerkee paikkoja kolumaan läpi,hyytyykö työparin auto jne...ja ennenkaikkea se,tuleeko työpari töihin.Jos ei tuu,niin mun työlista menee uusiks..

huomenta
pakkasta -28, ruoka tehty kohta illaksi valmiiksi. kohta lähdetään hoitoon ja töihin. saadaan jäädä ulos kotiin tullessa niin siksi kokataan aamulla valmiiksi=)

Parempi aamu tänään... ehkä olen nyt oppinut nauttimaan elämästä? :laugh: Tai sitten Mossad ei ole raivostuttanut minua heti aamusta.

Ja onnittelut, IhanaValo! :flower:

Huomenta!
Eipä pitkään kestänyt ne lauhemmat säät. Taas pakkanen paukkuu ja mittarissa on -25 astetta.
En tykkää, en tykkää yhtäääään! |O :mad:

Huomenta ja suuret onnittelut IhanaValo!! :D

Heräsin kuudelta taloa lämmittämään, nyt odottelen että lapset heräilis ja päästäis aamutoimiin. Ennen ysiä bussiin ja päiväksi opiskelemaan :)

ulkona -17 ja aamukahvia..
Alkaa flunssankin suhteen pikku hiljaa elämä voittaa tai tuntuu siltä. Sain paremmin nukuttua viime yönä mut helkuta että röörit osaa olla tukossa.
Tänään myöhemmin asioitten hoitoa.

Onnittelut IhanaValo! :)

Täällä itsekseni laittelen aamukahveja ja syötäviä, kohta pitäisi herättää ukko että keretään rauhassa syömään ennen lasten ylös ottamista.

Esikoisen kanssa kaksin vietettävä päivä luvassa. Ensin korvalääkäriin ja sitten ksksin syömään, saa nähdä mitä loppupäivälle keksitään. Mies saa viedä keskimmäisen päiväkotiin ja viettää sitten päivän kuopuksen kanssa.

Onnittelut ihanavalo :flower:

Mulle on tullu joku puolen välin raskauskiukutus. Ts. pinnapalaa superäkkiä. Eikä mun komentelussa tunnu olevan ku 1000 desibelin karjunta. Harmittaa pienen puolesta kun ei mitään oikoluku toimintoa tunnu olevan mun aivoissa.
Vaikka eihän hän silti saa mennä telkkarin taakse johdoilla leikkkimään. Ja pissavahingoille ei voi mitään, miks mä heti ärisen ja räyhään.

Tänään yritän ottaa maltillisemmin.

HUOMENTA! :wave:

Pakkasta -19

Tänään kauneusiltaan! :heart:
Ihanaa luksusta arkeen ja tähän toipumiseen..

Joskus se tästä vielä iloksi taas muuttuu!

Suuret Onnittelut Ihanavalo!! :) :flower:

IhanaValolle onnittelut myös täältä! :flower:

Ja sitten valitan: nukuin tosi huonosti, kiitän siitä täysikuuta. Näin sentään valaisevia unia, jotka tosin oli suurimmaksi osaksi painajaisia. Mulla on ihan hirveä olo. Räydyn! :snotty: Tosin hetken vaan, kun kohta helpottaa kumminki. ;)

Huomenta!

Onnittelut IhanaValo!

Meillä tuli perhepiirissä yllättävä kuolemantapaus, miehen läheinen, ja se sotki kyllä koko pakan pariksi viikoksi. Lauantaina hautajaiset ja sen päälle sit muutama päivä sukulointia pääkaupunkiseudulla. Kyllä osaa olla taas fiilis.

Nyt, kun olen vainajan juoksevat asiat saanut hoidettua, olen tämän aamun yrittänt hoidella omiani. Yhdessä virastossa ei vastata puhelimeen, kumma. Pitää yrittää muistaa soittaa vaik tunnin välein...

Yhteistyössä