Jahas, osat ovat vaihtuneet: meillä pohojosessa vain -10° :xmas:
Poika tuossa jotain itkeskeli ja kävin hälle peittoa laittamassa... enkä saanut enää unta! Tänään vuorossa lopputyön tulostamishelvetti ja maturiteetti.
Täällä Pirkanmaalla mittari näyttää -26 astetta. Huh huh, sais nämä pakkaset jo riittää. :kieh:
Koirakaan ei viihdy ulkona, vaan valittaa että tassuja palelee. On siinä mulla pohjoisen porokoira, pyh! :vampire:
Heräiltii tossa puol 7 nuoremman pojan kanssa, ku eilen tuli hoidosta taas soitto että on noussu kuume, nii mies haki pojat kotiin ja mä olen nyt sitte tämän päivän pois, kun mies ollu koko viikon jo.
Tänää pitäis vähän leipoa kakkupohjia ja värjäillä sokerimassaa ja tehä ruusuja, sunnuntaina yksiin rippijuhliin lupasin tehä kakut ja ruokaa Nii juu ja pakkasta täällä on -24 astetta.
Huomenta huomenta! Meillä on +8 astetta, mutta pilvistä ja syksyistä.
Tyttö on kipeänä ja aloitti hiihtoloman tarhasta jo eilen. Nyt onkin sitten pitkä vapaa, kun on tosiaan koko ensi viikon vielä pois. Jos näyttää, että ollaan koko porukka terveenä ensi viikolla, niin voisin käyttää pari lomapäivää ja voitaisiin vaikka tehdä jotain kivaa.
Piti ihan käydä katsomassa mittaria. Ei helvetti, -22 :vampire: Olisi pitänyt edes kahvi saada juotua ennen ton näkemistä niin ei ehkä olisi kirpaissut niin pahasti Onneksi tänään ei ole pakko lähteä minnekään.
Meillä -12. Ihan jees.
Me ollaan lähdössä sukuloimaan pääkaupunkiseudulle viikoksi. Ja mulle ja muksulle tuli sopivasti flunssa! Tietenkin. Onneks on tää päivä aikaa parannella vielä.
Väliin ei reissua jätetä, mulla on saumat päästä ikeaan, yksin, rauhassa. :kieh:
Pirteenä uuteen päivään.
Vanhempi tyttö lähtee kohta valokuvattavaksi ja myöhemmin isälleen..pitkästä aikaa.
Saas nähdä mitä sitä keksii viikonlopun kunniaksi.
Ehkä vain löhöilyä,leffoja ja herkkuja..
Olis myös mahdollisuus viedä pienempi mummolaan..saas nähä.
Huomenta Pakkasta joku 25 astetta ja tässä yritän herätellä ja innostaa itseäni (mua oikeesti jännittää mennä uuteen paikkaan, kun en ole tossa meidän kirjastossa koskaan käynyt ,ja yritän nyt ottaa itteäni niskasta kiinni) lähtemään satutunnille kirjastoon lasten kanssa..