HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Unista huomenta. =)

Tosin liiat unihiekat karis, kun päätin aikani kuluksi tässä googlettaa tän hetkisen lempibiisini esittäjät (Gotye feat. Kimbra). Videon keski-ikäisen näköinen mies onkin karvan verran mua nuorempi ja nainen, jonka mielsin omaa ikäluokkaa olevaksi onkin kymmenen vuotta mua nuorempi. Onko tässä sitten itekin keski-ikäinen? :p

Huomenta!

Ihanaa, töihin! =)
Harmi vaan, että meillä nuo lumet ei oo vielä lähdössä minnekään - pakkasta on taas viitisen astetta ja pyörätiet ihan hirveessä kunnossa. Haluaisin jo pyöräillä työmatkat...

Huomenta,
hetken jo takkusi,mutta ei onneksi enää.
Olen päättänyt,että myös maanantaista voi tulla hyvä!Ei sen tarvi olla se viikon karmein päivä aina... =)

yöllä nukuttuja tunteja tasan 0. Ehkä kahvi ja puuro piristää. Heti aamusta taas neuvola ja tyttö on ihan innoissaan- hyvä että joku on :D tuntuu turhauttavalta ravata siellä joka viikko...

ja täällä sataa vettä! Hyvä vaan, ehkä se hiukan huuhtoo tota katupölyä pois- eilenkin ahdisti hengitystä niin pahasti että! |O

Huomenta!
Toiminnantäyteisen viikonlopun jäljiltä väsyttää ihan hirveästi. |O Mutta tämä on mulle enemmän sääntö kuin poikkeus, että väsyttää aamuisin paljon.

Huomenta!

Eilinen vitutus ei ole häipynyt yön aikana, ehkä hieman laantunut kylläkin. Aurinkoa ei näy, vähän tuulis, mutta asteet onneksi nollilla. Se olis puistoilua taas.

Ja illalla muksun silmälääkäri, tyttö ollut aina sen verran terve, että tää on eka yhtään mikään lääkäri ellein neuvolan hauskaa tätiä oteta lukuun. Onneks päästään koko perhe sinne ja on päätetty, että seikkailumielellä lähdetään. Katsotaan nyt, muuttuuko mieli siinä sairaalan porteilla...

Yyh, mua inhottaa kaikki silmänronkinnat...

Yhteistyössä