HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Valoisaa on, totta. Liekö tuo syy siihen, että poika herätti mut kuudelta, vaikka illalla sovittiin, että koko poppoo nukkuu sikapitkään :D Vaikka eipä siinä, ei mua kyllä väsytä - pidempään mä sain nukkua kuin viikolla ;)

Pyykinpesu- ja astianpesukoneet laulavat jo. Poika napostelee omppua ja mä juon (pahaa) kahvia =)

Huomenta!

Lunta sataa :|
Johan sitä eilen hehkutinkin, kun tie lähikauppaan oli sula ja kuiva. Olis pitäny malttaa se hehkutus vielä. :headwall:

Mutta mukavasti puuhaa tälle päivälle, perus kauppajuttuja sekä salia iltapäivällä.

Ei oo NIIN pirtee..

Ensin meillä meni pyykkikone rikki ja kaskas sanoi kaskas... Meni TISKIKONE eilen rikki ja sama homma, jättää veden sisälle. Ei tukoksia, kai siitä on pumppu rikki ja seki juur vaihdettiin ihan uuteen (siis pumppu)... Mä en kestä.. Ei voi ko nauraa enää.. mitä menee rikki seuraavaks? Imuri? Jääkaappi? Hella? Gosh...

Joo, ooon niin pahoillani, mut mun piikkiin menee. :'(
Mulla on tapana pilata hyvät jutut liialla hehkuttamisella :stick:
:D

Niinpä tietenkin :stick:
Paitsi, että mäkin oon vähän syyllinen... hehkutin nimittäin työkavereille, että ens viikon jälkeen tiet on täysin sulat ja porukka pääsee pyörällä töihin. Ei taida näin käydä, jos ny ulos kattelee :saint:

• Tykkää
Reactions: moekoe

Yhteistyössä