HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä jo ihmettelin, et nukuit sä pommiin??? !? Mulla on takka tulilla ja lenkki takana ! Mahtava sää ! Perhe syö puuroa ! Ihana sunnuntai ! Vapaata ! Juon teetä tässä !

Huomenta! Ei unta enää riittänyt ja nousin tunti sitten ylös. Aamupala on syöty ja koira odottaa lenkille lähtöä. Aurinko paistaa, lämmitä +11. Tästä tulee upea päivä!

Aamuja! Ajattelin kävellä salille. Ois sellaset 12 km, jos en eksy. :p Kahvakuulatunti, sitten takas himppeen ja muksulla kaverinsa kanssa meillä tuplasynttärit. Sitten jos menis sen jälkeen uimaan. =)

Huomenta!

Piti sitten kukkua ja katsoa jalkapalloa (joka vielä päättyi ihan väärin!), niin nyt on silmät ristissä. Juon aamukahvia ja poika vetelee tossa leivänpaloja naamaansa. Mietin just, että palnjonkohan tollasta perusreissumiestä sais syöttää reilu 8kk lapselle. Kun tuntuu, että tuo natustaa noita leivänpaloja just niin paljon kun niitä vaan sille antaa. :D Puuroa syötiin kuitenkin jo, niin ei tolla nyt voi nälkäkään enää olla.

Suunnitelmia ei ole. Jos lähtis vaikka hiekkalaatikolle ja keinumaan tossa jossain vaiheessa. :)

Huomenii!

Mulla väsytti tänään eilisen hulinapäivän jäljiltä. No, nyt nautin rahkaa & teetä ja pohdin lähtisinkö lenkille nyt vai vasta päivällä... Kunhan ny ekaks saan silmät auki ;)

Yhteistyössä