HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aurinkoista huomenta kaenuustakin!

tänään tehdään pitkä lenkki kun eilen jäi lyhyeksi kun tuli sitä vettä....

muuta isompaa ei ohjelmassa olekaan. teen jotain jos huvittaa( roskiskaappi pitäs siivota ja uuni pestä)

20044.gif

Salille kymmeneltä. Ois spinning+vatsaliha-kombotunti ja sitten vielä lisäherkkuna tunti vatsalihaksia pelkästään. Tiedossa myös kyläilyä tälle päivälle.

20044.gif

Salille kymmeneltä. Ois spinning+vatsaliha-kombotunti ja sitten vielä lisäherkkuna tunti vatsalihaksia pelkästään. Tiedossa myös kyläilyä tälle päivälle.

Sähän olet töissä? Ja opiskelet? Ja ehdit vielä joka kuntoilla useamman tunnin? Ja oletettavasti myös hoidat, ainakin toistaiseksi, kotiasiat yksin lasten kanssa? Mä en ymmärrä miten sulla riittää tunnit päivässä? Miten sä ihan käytännössä tuon hoidat? Etäopiskelet? Etätöitä öisin palstailun ohessa? :D

Huomenta vaan!
Eilen piti sairastella kotona päivä ja tuli nukuttua useampi tunti.. Eihän se eilen illalla sitten uni tullu. Viiden aikaan heräsin jumalattomaan yskäkohtaukseen enkä sitten viitsiny jäädä makkariin jotta muut saa nukutuksi. Luennoille tästä pitäs päiväksi lähteä istumaan :/

Huomenta!

Miehen työvuorot vaihtuivat lennossa ja nyt pitäis asentaa itsensä tähän "hoidanpas kaiken taas itse" moodiin, mies tekee tässä pari päivää 14 tuntisia päiviä. :| Sinne meni mun salitreenit tältä viikolta. Pitää ens viikolla ottaa takaisin menetetty treeni. Onneks tuolla on sit pe-ti vapaata.

Sää näyttää epävakaiselle, mutta kai se tarvitsee aamupalan jälkeen kiskoa karavaani kohti puistoa.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";26500544]Sähän olet töissä? Ja opiskelet? Ja ehdit vielä joka kuntoilla useamman tunnin? Ja oletettavasti myös hoidat, ainakin toistaiseksi, kotiasiat yksin lasten kanssa? Mä en ymmärrä miten sulla riittää tunnit päivässä? Miten sä ihan käytännössä tuon hoidat? Etäopiskelet? Etätöitä öisin palstailun ohessa? :D[/QUOTE]

Mie oon viel tän viikon kesälomalla. Etäopiskelusta ei ole lomia lainkaan. Ne menee tuossa sivussa. Eipä noita kotihommia älyttömästi ole tai ainakin mie hoidan ne sillai, ettei ne vie kovin suurta osaa ajastani. Täällä tiskit pyörivät jo parhaillaan, eikä min tarvinnut kuin nappia koneesta painaa.

Yleensä mulla riittää aika kaikkeen siihen mihin on tarvinnutkin. Olen pyrkinyt käymään sydämeni kyllyydestä salilla nyt kesälomallani. Jos se ei onnistu, yhdistän arkiliikuntaa runsaammin päivääni esim. kävelemällä vaikka 15 km sen sijaan, että menisin julkisella kulkuneuvolla. Oletettavasti asiat tulevat hieman muuttumaan lähitulevaisuudessa, mutta työt ja opinnot jatkuvat ja kyl mie kuntoilemaankin pääsen myös uudella kotipaikkakunnalla. Se vaan sitten on eri asia, että kuinka paljon raaskii olla pois kotoa. Vähän eri asia nyt kesälomalla ollut, kun nuo likkani ovat kavereillaan päivät pitkät.

Huomenta!

Miehen työvuorot vaihtuivat lennossa ja nyt pitäis asentaa itsensä tähän "hoidanpas kaiken taas itse" moodiin, mies tekee tässä pari päivää 14 tuntisia päiviä. :| Sinne meni mun salitreenit tältä viikolta. Pitää ens viikolla ottaa takaisin menetetty treeni. Onneks tuolla on sit pe-ti vapaata.

Sää näyttää epävakaiselle, mutta kai se tarvitsee aamupalan jälkeen kiskoa karavaani kohti puistoa.

Jaksuja! Toivotaan, että ilma kirkastuu. Märkä hiekka on helppoa muovattavaa hiekkalaatikossa kuitenkin. =)

• Tykkää
Reactions: moekoe
Huomenta..Joku outo valopallo on kivunnut taivaalle-vaikka uutisissa tulikin justiin että sadetta saatettaisiin saada päivän mittaan.
Se ois kuuden tunnin putki saunotusta ja sit huomenna samanmoinen.Tänään ja huomennakin vois kotosalla laitella nurkkia ojennukseen,koska to mulla menee armotta ylityöksi.Saa sit olla vaan viikonlopun.Vaikka joutavahan mä oon sillonkin tekemään kotihommia..

Huomenta...
aamukahvia ja sitten pitäis ojentaa koivet pysäkille ja kouluun.
Jokseenkin outo ahdistus fiilis at tö moument tai sit se on vaan toi sateen perkule mik tekee sen fiiliksen.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26500577:
Huomenta! :)

Täällä aamu ohjelmistossa kakun täyttöä,puuron hauduttelua ja kauppalapun raapustelua.
Hetken päästä sit taas jo pitäisi rientää kaupunkiin lasten kanssa asioille.

Myöhemmin iltapäivällä meidän perheen pienin prinsessa saa nimen.:heart:=)

congrats_on_your_pregnancy_myspace_comments_1277971609.jpg

• Tykkää
Reactions: röppö
Huomenta!

Oonkohan mä sittenkin kipee :confused: Illalla luulin, että sain jonku allergisen reaktion, ku menin ihan yht'äkkiä tukkoon, nenästä valu just semmosta kirkasta nestettä ja keuhkoja ahdisti. Mut mulla on vieläkin nenä tukossa - kai sen olis pitäny jo ohi mennä, jos jotain allergiahommaa oli..? Hitsi.

No, jokatapauksessa. Tänään olis tiedossa puistotreffit ystävien ja heidän lastensa kanssa. Toivotaan aurinkoa! :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
huomenta! Mies oli sitten yöllä vaihtanut vauvalle vaipan ja laittanut sen liian löysälle. aamulla heräsin siihen, että sängyssä oli märkä lammikko- no ei ihme, että vaippa oli falskannut, kun puoli pyllyä oli paljaana. onneksi sängyssä on patjansuojus, muuten ois ollu kamala siivoaminen. jälleen kerran oli ihana herätä vauvan hymyyn, nauruun ja jutskailuun :heart:

Huomenta.
Eilen luulin, että alkaa parantumaan ja tänään on saanut tuta sen, että ei todellakaan.
Alavatsa on tulessa ja tuntuu siltä, että kohta syntyy*. Supistaa ja kourii.

*Hassua, sillä en ole raskaana.

Mutta kyllä se taas tästä jossain välissä, olis tietty kiva jos loppus mutta ei tälle mitään mahdakkaan, ainakaan minä.

Yhteistyössä