HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26517741:
Metis :hug: Sulla on nyt hyvät lääkkeet? Ja IhanaValo, tsemppiä kuvaukseen. :)

Musta tuntuu, että yksi tai kaksi mun hampaista ois irtoamassa tai osittain irti, mutta siihen saan varmuuden vasta ens viikolla. Jänniä aikoja. :xmas: Ei jaksa enää hätkähdyttää mikään hampaisiin liittyvä.

Kyllä vissiin Olikohan nää nyt jotain Dalaicinia... oli mä tarkistin. Pitäs mennä tiistaina kontrolliin.

Heitin miehen töihin seitsemäksi ja sen jälkeen käväsin tytsyjen kanssa kaupassa. Nyt syödään tuoreita sämpylöitä ja mansikoita :p

Aurinko paistaa ja miehellä alkaa loma, heti kunhan haen sen niiden harjakaisista kotio :D Tänään sitten juhlistetaankin miehen loman alkamista: grillataan ja syödään jätskiä :heart:

Huomenta! :confused:

Me herättiin vasta nyt?!!! Muksu nukahti eilen saunan jälkeen, noin varttia vaille 7. Ja heräs vartti sitten. Minäkin sain nukkua sellaisen 8-9 tuntia ja nyt ei meinaa ymmärtää mistään mitään! :rolleyes:

Mutta sen verran olen tajunnut, että aamupalan jälkeen on pakko lähteä kauppaan. Jääkaappiin jäi vain valo.

Huomenta!
herättiin puol ysiltä ja ulkona inhan harmaata ja sateista,plaah:/
Mutta kohta kauppakierrokselle(ruokakauppaan)mökkeilyä varten ja sitten salille rehkimään!ja ikävämpi juttu lähteä veljen tuoretta hautakiveä katsomaan:(

Huomenta! :)
Mä nukuin tänään kymmeneen saakka.
Sen jälkeen olikin "puhelin neuvottelu" lääkärin kanssa joka kertoi,että jos kaikki menee toivotulla tapaa,mä saan ensi viikon loppupuolella mun vauvan kotiin!!!!:heart::heart::heart:
Mä oon NIIIN onnellinen!!

Kohta kävelylle lasten kanssa ja sitten leipomista ja illalla taas sairaalaan pikku prinsessan luokse.

• Tykkää
Reactions: Metis ja jassåå

Yhteistyössä