HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää huomenta! Onnellista päivää ja kauniita unia niille jotka menevät nukkumaan.

love_dreams_wallpaper_1024x768.jpg

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Huomenta. Helle on nyt jatkunut viikon, on neksi asumme kivitalossa, saan pitää sälekaihtimet kiinni ja nauttia ihanasta viileydestä sisätiloissa.Onneksi kohta on syksy.

[QUOTE="akka";26617766]Huomenta. Helle on nyt jatkunut viikon, on neksi asumme kivitalossa, saan pitää sälekaihtimet kiinni ja nauttia ihanasta viileydestä sisätiloissa.Onneksi kohta on syksy.[/QUOTE]

Täällä on ollut pitemmän aikaa 35 astetta varjossa, tukalaa.

No huomenta vaan kaikille palstalaisille. Minusta on vallan mukavaa - ja tulen joka kerta hyvälle tuulelle - kun huomaan ap:n täällä toivottelevan huomenia.

Tästä taas yksi mukava kesäpäivä alkakoon.

Huomentayötäpäivääiltaa...

viikkoon ei ole uni-ukkoa näkyny,joten ei ihan täysillä käy tämä mummo.Mutta arkihommat tulee hodettua,niin kotona kuin töissäkin...Parisuhde paskaa riittää...

Huomenta!

auronko paistaa ja linnut laulaa, pitäs alkaa valmistautua lauantain juhliin ja leipomaan ja viimeistelemään koristeita ja muksujen teema-asuja.

hernekeitto on hautumassa, sinappia pitäs hakea kaupasta...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!

Meitsi se jo ehti listiä yhden onnettoman linnun näin aamutuimaan. :(

Mutta muksu ei tajunnut koko hommaa, joten kaikki hyvin. Just tänään, kun kohta lähdetään kotieläinpihaan, en jaksa selittää näitä asioita. Rupeaa vielä säälimään kaikkia niitä pihankin eläimiä. :|

Riittää tänään, että mä säälin.

Kiireinen viikko, ti oli yhdet 1-vuotis synttärit, eilen oltiin "mökillä"ja tänään toi elämysmatka ja huomenna taas leikkipuistossa kirppis. Huh. Onneks miehellä alkaa pitkä viikonloppu ja saa perjantain nukkua kun ollaan kirppuilemassa, sit saakin hemmotella meitä. Urakalla. :D

"Hyvää huomenta greippityttö!" huusi mun nelivuotiaani, kun raahasin vihdoin itseni olohuoneeseen :D

Greipit syöty ja sovittiin just muksujen kansa, että lähdetään johonkin rantsuun päiväks =)

Aurinkoista huomenta myös palstalaisille!

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Huomenta!

Mä nukuin taas pitkään,kun pääsin nukkumaan vasta kolmen aikaan..
Tai pääsin ja pääsin.
Oon kaikki yöt ja illat ikävöinyt vauvaa,kun ei lla voitu tällä viikolla sairaalassa käydä,koska miehen kanssa olemme kovassa flunssassa ja yskässä.
Sen lisäksi,ettei muihin vauvoihin saa pöpöt tarttua meidän vauvalla on ma tai ti leikkaus joka joudutaan perumaan jos vauva sairastuu.
Mulla on NIIN huono omatunto vaikka tiedän,että näillä pitää mennä.

Mun pitäis ottaa kohta olkkarista verhot pois,pestä ikkuna ja silitellä ja ripustella uudet verhot.
Sit voisin leipoa jotain. :)
Lapsien päikkäreiltä heräämisen jälkeen lähdetään katsomaan meidän perheen uutta jäsentä. :D
Herra lähti eilen kaverinsa mukaan,kun kaveri oli menossa ostamaan autoonsa poppivehkeitä jotain tulevaa popituskilpailua tms varten ja meijän mieskään ei sit tullut tyhjin käsin.
Se osti auton! :D
Nyt on sit mammalle vanha bemari kauppakassiksi,just sellanen minkä oon halunnutkin. :)

Yhteistyössä