HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Harmaa tiistai aamu. Onneksi itse virkeänä hereillä taas :)

Lomaa vietellään. Ei kummepia suunnitelmia tänään. Katsellaan minkälaista ilmaa meille tänään annetaan.

Nyt nautin kaikessa rauhassa kaffin :) .

Ihanaa päivää kaikille !! :wave::heart:

Sataa, mut min olo on mitä parhain.

124416.jpg

huomenta..perkule ei saanu ku mini annokset kahvia ku unohin eilen käydä kaupassa :kieh:
muuten ihan jees..kiirettä pukkaa ku loppu viikko hommailla ylläreitä ja kaikkee

Huomenta!
Pimeetä näkyy olevan. Kohta lähden hakemaan tytön kun tulee isältään ja sää näyttää just siltä että kun pääsen pihalle niin taivas repee :D
Eipä siinä, vettä se vaan on...

Tiedossa pelkkää hengailua ja edelleen yritän parannella itteäni karseesta taudista.

Huomenia :). Vein tytön mummolaan päiväksi, mulla vapaapäivä...tarvin nyt hetken omaa aikaa, kuusi viikkoa mennyt niin, ettei oikeastaan hetkeäkään ole saanut olla yksin. Silloin tällöin tarvittee tämmöisen päivän ja miten ajattelin sen viettää? No, just aloitan tyhjentämällä kylppärin ja hankaan sen Tolulla katosta lattiaan, sitten imuroin ja pyyhin pölyt sekä lattiat muualta talosta:laugh:. Sen jälkeen syön lounasta ja pötkähdän viltin alle hyvän kirjan kans. Päikkärithän siitä seuraa, koska nukuttiin viime yönä liian vähän...mut tytöllä on kiva päivä mummun kans ja mä saan hulia hetken. Haen tytön sit klo 16 kotiin syömään ja äiti on taas hyvällä tuulella ja jaksaa touhuta pirpanan kans :).

Aika harvinaista herkkua tämmönen, parin kuukauden välein...

• Tykkää
Reactions: Littledeath

Yhteistyössä