HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Täällä koitti loman virallisesti viimonen aamu. Vielä viikonloppu onneksi edessä, sitten paluu arkeen :)

Kyllä on muuten raikas aamu taas +7 :)
Ihanasti kohta aurinko nousee :cool:

Huomenta!!

Ihanaa tänään on perjantai!! Raskas työviikko pian takana. On tätä odotettu :D

Illalla mökille ja huomenna shoppaileen tytön kans kouluvaatteita Ideaparkkiin :)

0aa919ea.gif

Työpäivä nro 12 putkeen. Jes! Vapaat alkaa tän jälkeen. Tai siis vkl. :p

Oon kyllä oma sankarini tänään. Tein esseetä yhteen asti yöllä, nukuin viiteen saakka ja essee loppuun. Datan kainaloon vielä vajaaksi tunniksi ja nyt Datalle laitoin aamupalan valmiiksi hänen heräämistään odottamaan. Mie sain kaiken valmiiksi ajoissa!

• Tykkää
Reactions: emmiina ja marabou
0aa919ea.gif

Työpäivä nro 12 putkeen. Jes! Vapaat alkaa tän jälkeen. Tai siis vkl. :p

Oon kyllä oma sankarini tänään. Tein esseetä yhteen asti yöllä, nukuin viiteen saakka ja essee loppuun. Datan kainaloon vielä vajaaksi tunniksi ja nyt Datalle laitoin aamupalan valmiiksi hänen heräämistään odottamaan. Mie sain kaiken valmiiksi ajoissa!
Sulla aina ihania kuvia aamuille :):) Piristää...

Huomenta :D
Kohta taas töihin mutta jänskittää ihan pirusti :P
Mies ja poika palaa ma aamuyöllä kotiin :heart: kauhiisti pitää kiirettä ku on siivottavaa ja laitettava sitä sun tätä kuosiin..
Ja noi viimoset sisustustarratkin seiniin ja kaikkee :) ...

Huomenta! Syksy saa!

Itse valvoin puoli yötä kovien kipujen kanssa. Vasemman kylkikaaren sisään sattui niin maan perkeleesti, että otin närästyslääkkeen. Se taisi auttaa, koska loppuyö meni nukkuen.
Hitsi että minun kroppa sotii minun ruokavalionmuutosta vastaan. :whistle:

Millaisen muutoksen olet tehnyt :) ??
Aloin taas syömään vähähiilihydraattisesti. Tällä viikolla minusta otetut kuvat havahduttivat minut todellisuuteen ja nyt oli aika tehdä asialle jotain! :O
En ajatellut ihan täysin karppaamista, mutta kuitenkin vähennän sokerien käyttöä ja vaaleat jauhohötötkin karsin pois.

Yhteistyössä