HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Sataa, sataa ropisee .. lal lal lal lal laaa ...
Onneksi päivällä on poutaa :) Ettei koko päivää satele.

Pirteä sunnuntai ! Eikä kummempia suunnitelmia tänäänkään. Katsotaan mitä keksitään. :D

Mitäs sinun sunnuntaille ? :)

Huomentaaaaaa !

harmaata , muttei ihan sada. Lapset eilen ihmeissään , kun olen sairaslomalla ja leppoisampi tahti
kotona ... että eikö ole mitään suunnitelmia ..... kävimme sitten puolukassa - saimme 40 litraa.
Ja tietysti pirautin ystävälle joka sai puolet saaliista.

Tällekään päivälle ei suurempia suunnitelmia ...

Ois tehnyt mieli mennä tänäänkin , mutta viikolla leikelty jalka ei tykännyt mun eilisestä puolukkaretkestä. Mutta kun niitä puolukoita oli ihan punaisena .... pääsimme siis ekana keräämään ....lapsetkin tykkäs ja poimurilla poimittiin , oltiin tunti ja vartti metsässä ...

Nyt pitää keksiä sisällä jotain kivaa jos alkaa satamaan ... lautapelejä ... niissä ei jalkani rasitu.

Nukahdin illalla klo 20 joten heräilin virkeänä ennen kuutta aamulla hyvien unien jälkeen. Tänään töihin mutta vasta kahteentoista.Koiran kanssa oltiin aamupissalla ja harjauksella.

Mies lähti kuudelta töihin ja minä heräsin kuopuksen kanssa. Nyt se leikkii autoilla omassa huoneessaan, suloista kuunneltavaa: "Tule nyt pikkuinen, lähetään ostamaan omenoita", sanoo auto toiselle.
Esikoinen vetelee sikeitä meidän sängyssä, oli taas yöllä pissannut oman sänkynsä märäksi. Ärsyttää, vaikkei se lapsen vika olekaan.

Tänään alkaa esikoisen tanssitunnit ja stressaa. Koska mies on ylitöissä (autolla) mun pitäisi viedä nuo julkisilla ja joko kävellä 2km suuntaansa (lapset 4 ja 2) tai mennä yli puoli tuntia etuajassa. Ja miten ihmeessä saan viihdytettyä 2v:sta tuon ajan? Ja onko siellä edes jotain paikkaa missä odottaa ja katsoa.

Huomenta
images

Huomenta huomenta:wave:. Täällä oltu jo tunti hereillä, ihanan laiskaa sunnuntaiaamua vietellään, tyttö katsoo lastenohjelmia ja syö aamupalaa, minä surffaan netissä musta kahvi seuranani, mies vielä nukkuu. Yökkärit vielä päällä, nyt ei pidetä kiirettä...

Tänään koko perheellä puistoon, mikäli vain sää antaa myöten. Jos ei anna, niin ehkäpä jotain kyläilyä...

Huomenta :) Mä laitoin äsken mehumaijan porisemaan ja viinimarjat sinne :D
Pitäis äkkiä vielä pestä nuo mun koulun "työ"vaatteet että ovat huomista iltavuoroa varten valmiina :)

AIVAN älyttömän loistava aamu :heart:

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta!
Meil olis yhet 4v. synttärit mut ei taideta kuopuksen kans päästä kun hän onnistui saamaan kuumeen jostain. Muutenkin on vähän flunssaisen oloinen niin ei viiti mennä muita tartuttamaan..Ehkä se riittää jos mies ja esikoinen menee käymään.

Yhteistyössä