HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta. Nämä aamut on niiin ihania! On pimeetä ja tuulista ja voi ihan huoleti poltella vaikka kynttilöitä ja heräillä rauhassa. :heart: Paljon mukavampia kuin valoisat kesäaamut. Jo parin viikon päästä voin kyllä olla ihan eri mieltä, mutta nautin nyt kun vielä jaksan. :saint:

Tämä mun aamuni on vähän kehnompi, tavallaan, mutta jospa saisin vielä suurimmat vahingot korjattua. Ulkona riehunut myrsky piti minua kauan hereillä ja tuli vielä näkemiini uniinkin, mutta jospa minä saisin rauhoittua kun ilmakin vähän tyyntyy.

Mukavaa päivää kaikille, nyt ollaan jo puolessavälissä viikkoa. :)

Huomenta!
syksyinen aamu, tuulee ja ei osaa päättää sataako vai ei.
nuorimmainen nukkui kunnon yön ja on nyt pirteä kuin peipponen. saa kuitenkin pitää hoidosta vapaapäivän ja mennä enonsa hoitoon( aiko houkutella tämän ajamaan maasturilla:D )
itse töihin ja esikoinen hoitoon.

Huomenta!

Huonosti nukuttu yö takana, kurkku ja pää on ihan julmetun kipeät :(
Teetä tässä juon, jospa kurkku helpottas sen verran että voin ottaa särkylääkettä.

Heräsin minuuttia vailla 00.00 niin helvetilliseen painajaiseen...muistan kaikki mitä tapahtu,hajut,tunteet...Voi hito,kunpa se ei kävis toteen-olen meinaan menossa töihin paikkaan,jossa se tapahtu.. =/ Kolmen jälkeen uudelleen unta,katkonaista ja ei niin levollista.Miten nuo unet jää kiekkumaan mielenpäälle??
Selkäosoasto lääkitty melko tuhdisti,että pärjää koko saunotuspäivän-pitää silti ottaa lisälääkitystä matkaan..

Mua ottaa päähän,kun yks yksikkö töissä tyrii ja sooloilee-koko kapasiteetti kärsii!On sitten tulossa palaveria ja työajanseurantaan tiukennusta..ja tästä kärsii oikeasti asiakkaat!-seurustelu on sitten kielletty...Kysynpä vaan miksi näin???

Yhteistyössä