HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
flags_0
flags_0
flags_0
flags_0
%0A

Huomeeeeeeeeeeeeenta palsta!

Mulla oli sängyssä sellainen tyhjäpäinen sekunti-pari, kun kuvittelin ettei tälle päivälle ole mitään erityistä. Sitten mies alkoi muistutella, että ollaan kaupoille menossa ja tytön kaveri on tulossa meille ja mä olen luvannut hakea ne koulusta... *vää*
Mä olisin halunnut vaan pöhniä sängyssä koko päivän... No ehkä sunnuntaina...

images

kolmesta asti valvonut ja katsonu telkkaria. esikoisella oli tullu pari tippaa pissiä housuun ja kävi kertomassa sen ystävällisesti äidin korvaan klo 3 reikäleipä.... onneksi muksu sentään sai nukahdettua uudestaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!
Synkän näköinen keli tänään. : /
Pitäis lähteä 90 kilsan päähän ajamaan pojan kanssa.

Huomenta.

Nyt mäkin tiijän miltä tuntuu kivuton yö!Siihen vois vaikka tottua!
Eilen kävi piikillä Okussa,sai "suositeltua suuremman" kipulääkepiikin ja relakstanttipiikin selkäosastoon..Lääkäri setä totesi "voi hyvä tavaton,en minä enää ihmettele tuota ontumista enää"..Magneettikuviin...
Tää päivä kotona,mitään ei saa nostaa (maitolitra maksimissaan)ja muutenkin pakkolepoa.Rupee tää räkätauti jäämään kakkoseksi...

Huomenta! :)

Hymynaama siks et on jo terveempi olo. Auttoi kun tuhlasi 80e vitamiineihin :D. Vähän on stressannut kun on erinäisiä asioita kasaantunut selviteltäväksi, mut nyt tuntuu et nekin hoituu, eikä loppujen lopuks ole suurta vaivaa vaativia. Flunssassa vaan tuntu ettei millään jaksa ja kykene.

Milläs sitä sais perjantai-iltaan jotain mukavuutta? Oon vähän huono syömään herkkuja. Viiniä tekis mieli, mut oon ajatellut ettei sitäkään tarvis ihan joka viikonloppu nautiskella.

Huomenta juu:ashamed:, juuri heräsin ja join aamukahvit sekä -pirtelön...kävin kyllä klo 5-7 hereillä, mutta lonkkaa ja alaselkää särki niin tolkusti, että ei auttanut kun 800 mg Buranaa naamariin ja unta palloon. Nyt on parempi fiilis, että ei ku imuri huutelemaan, ja perjantaita elämään. Huomenna pitäs töihin mennä, saas nähä onko illalla jalkoja...

Yhteistyössä