HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
flags_0
flags_0
flags_0
flags_0
%0A
flags_0
flags_0
flags_0
flags_0

Ihanaa huomenta!
Voi hitsi, se tosiaan on jo torstai!
Ompa menny vauhilla tää viikko.

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta. :)
Hyvien aamujen ja päivien sarja jatkuu. :)

Tänään olin ajoissa hereillä,kaikki ktityöt on tehty ja aamiaiset syöty ja esikoinen laitettu kouluun.
Kohta ulkoilemaan.

Nää viikot tosiaan kulkee hirveellä vauhdilla etiä päin.
Tiedossa vkl perheen kanssa ja aion nauttia siitä,sillä ensi vkl mies lähtee leikkaukseen ja mä jousun sinnittelee ilman unikaveria. :(

Mulla on outo olo ollut tän viikon.Ihan kuin olisin vasta rakastunut.:heart:

Huomenta täältäkin. Jouduttiin tytön kanssa jäämään sairastelemaan kotiin, eilen soittivat päiväkodista, että lapsi kuumeinen ja huonovointinen sekä kovassa yskässä...:(. Illalla kuume helähtikin korkeelle ja tyttö sippasi sohvalle Barbie-dvd:n ääreen.

Tänä aamuna ei kuumetta ole, mutta liman määrä keuhkoissa on ihan hurja, pahan kuuloinen yskä...taidetaan hakea mummi tänne ensi yöksi, saa hän huomenaamulla jäädä tytön kanssa lekottelemaan:). Kuume kun kuitenkin saattaa iltapäivästä taas nousta...

Joten sisäpäivä tänään, tiskikone jo tuolla hurisee, keittiö siistitty ja tyttö saanut aamupalaa, tosin vähän sellaista spesiaalia, kun ei oikein kipeälle mikään maistu...(herkkulautanen, jossa nakinpalasia, juustonpalasia, viinirypäleitä, kurkun-ja paprikanpalasia), ei oikein näytä menevän...

Huomenta vaan kaikille!

Täällä jo pestään toista koneellista pyykkiä. Aamupalat on syöty. Esikoinen lähetetty kouluun ja toivotettu hyvää viikkoa, kun menee taas koulun jälkeen isälleen viikoksi. Kunhan pesukone käynyt loppuun lähdetään kuopuksen kanssa viemään poikia puistoon ja sen jälkeen ruokakauppaan. Jos cittarissa sais rauhassa tehdä ostoksia näin aamusta.
Lämmin aamu, mutta jotenkin pimeää vielä ja tuulista.