HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
HuOmenta , mahtavaa perjantai koitti taas :).
Kyllä tänään taas kelpaa jäädä viikonlopun viettoon työpäivän jälkeen.

Ulkona sataa ja tuulee.. taas. :)
Ei ole tuosta sateesta ollut pulaa viime aikoina , mutta ei se työpäivänä haittaa . Onneksi lupaili viikonlopulle poutaa.

Nautitaan tästä päivästä !! :xmas:

Huomenta. Tänään ostamaan sadeasu, hong kong mainosti takkia ja housuja alta neljänkympin.Seitsemäs työpäivä peräkkäin ja ansaittu viikonloppuvapaa. Sadetta saadaan runsain mitoin täällä porissa tänään mikäli sääennuste pitää paikkaansa.Onneksi mies vie mut autolla töihin kun itse menee vast iltavuoroon.

Huomenta vaan :)
Koko eilisen olin ihan perjantaissa, sama jatkui tänä aamuna. Kellon soitto tuli täydellisenä yllätyksenä :O
Noh, kyllä se tästä. Muutaman tunnin päästä vapaille :)

moi kaikille :) mä sain tänään Micronesia, MP, Fiji ja Guam flagcountereihin ;)
flags_0
flags_0
flags_0
flags_0
%0A
flags_0
flags_0
flags_0

Huomenta! Enää tää päivä jäljellä arkea, ja vaikka nää päivät ei ihan älyttömän rankkoja olekaan, niin onhan se ihanaa kun pääsee nukkumaan niin pitkään kuin vaan jaksaa. Syksy vaatii veronsa ja väsyttää ihan koko ajan, joten lisäuni ei kyllä oo pahitteeksi.

Katti skitsoilee jotain kirjahyllyssä ja olen jo tyytynyt siihen ajatukseen, että mun lehdet on mennyttä kalua. :D Onhan se ihana, ei tälle mahda mitään. :heart:

Mitä suunnitelmia teillä on viikonlopulle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27267543:
Mitä suunnitelmia teillä on viikonlopulle?
muorista kuulosti että sen pitäs päästä shoppailemaa ilman isäntää, joten lähden huomenna kuskaamaan sitä kaupoille. ja jos samalla katselis muksuille talvikenkiä.

sitten jos kävis vielä puolukoita kiertelemässä ja ajattelin samalla katella löytyskö mehtälintuja, oli tuo mehto sen verran maistuvaa että vois sunnuntai paistin ampua.

isännästä kuulosti että menee kavereiden kanssa mökkeilemään ja harrastamaan autoilua viikonlopuksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihanaa huomenta!

Viimaa ja sadetta ja märkää koiraa, nyt kupissa höyryää kahvi:)

Miiiikseei aina voi olla perjantai, perjantai:) Ihmeellisen hyvän fiiliksen tää päivä aina jaksaa tuoda.

Nautitaan joo! *popittaa musaa ja mossaa*

muorista kuulosti että sen pitäs päästä shoppailemaa ilman isäntää, joten lähden huomenna kuskaamaan sitä kaupoille. ja jos samalla katselis muksuille talvikenkiä.

sitten jos kävis vielä puolukoita kiertelemässä ja ajattelin samalla katella löytyskö mehtälintuja, oli tuo mehto sen verran maistuvaa että vois sunnuntai paistin ampua.

isännästä kuulosti että menee kavereiden kanssa mökkeilemään ja harrastamaan autoilua viikonlopuksi.

Kuulostaa varsin ihanalta viikonlopulta:)

Hyvä kun muistutit, mun täytyy kans tänään päivitellä tuota talvikenkä tilannetta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27267563:
:headwall: :mad:

Mikäs vätys se tähän aikaan vasta ilmoittautuu! :D
Hyvää työpäivää :)

Huomenta!
Ensimmäinen aamu tällä viikolla kun oikeasti olen ollut hereillä ennen kukon laulua.
Mies ähti Helsinkiin lleikattavaksi ennen viittä.: /
Nyt sit toivotaan vaan ,että kaikki menee hyvin ja että tämä olisi viimeinen kerta.

Mä yritän suoriutua nuorimman kanssa kaupoille tuossa sateessa ja tuulessa jos vaikka ajatukset veisi tuuli mennessään.

Yhteistyössä