HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Uusi aamu.

Suloinen sunnuntai. Piti tuossa herätessä hetki kelata, onko sunnuntai vai joko työpäivä :D .

Kahvi kupissa.
Nyt on ihanat aamut kun voipi laitella takkaan kotoisasti tulta. Aivan erilainen fiilis aamuissa takkatulen valossa. :heart:

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Huomenta.

Olin eilen kaverin yllätyssynttäreillä, kivaa oli, mutta miten on mahdollista, että ne kahdeksassa tunnissa juodut kolme siideriä voivat tuntua päässä. :confused: Vai olenkohan mä vaan tulossa kipeäksi. Tai sitten tää johtuu kahvin puutteesta :)

Muksu herätti puol kasilta, olin kyllä varautunut henkisesti kuuden herätykseen. Voiton puolella siis. :) Tänään olisi edessä ulkoilua, ja kauppareissu ensi viikkoa varten. Mies on ens viikon käytännössä ympärivuorokautisesti töissä, niin yritän päästä mahdollisimman helpolla käymällä ennakkoon kaupassa. Onnistuu, jos tää pää tästä tokenee.

Huomenta.

Olin eilen kaverin yllätyssynttäreillä, kivaa oli, mutta miten on mahdollista, että ne kahdeksassa tunnissa juodut kolme siideriä voivat tuntua päässä. :confused: Vai olenkohan mä vaan tulossa kipeäksi. Tai sitten tää johtuu kahvin puutteesta :)
On se kumma juttu niinkuin tuokin :
zzdf+053.jpg

• Tykkää
Reactions: marabou