HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivotus-week11.gif

Huomenta!

unissa uiskenteli muikkuja, muikkuja ja muikkuja....
illalla saatiin tuliaisiksi 10kg ja niitä puhkastessa meni ilta. oli sitten pakko paistaa iltapalaksi muutama pannullinen ja oli ne kyllä hyviä:p
töiden jälkeen jatkan jatkojalostusta, ei tarvi miettiä tämän päivän ruokaa kun paistan lisää ja huomenne kyllä teen muikkukeiton.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ihanaa huomenta:)

Se on kahvi niin mustana ja tukka pystyssä,
ihan maanantain kunniaks *vetää pohjanmaan kautta*

Hyvää työpäivää kaikille:)
*minä lomalainen jatkan laiskuutta*

Toivotus-week11.gif

Huomenta!

unissa uiskenteli muikkuja, muikkuja ja muikkuja....
illalla saatiin tuliaisiksi 10kg ja niitä puhkastessa meni ilta. oli sitten pakko paistaa iltapalaksi muutama pannullinen ja oli ne kyllä hyviä:p
töiden jälkeen jatkan jatkojalostusta, ei tarvi miettiä tämän päivän ruokaa kun paistan lisää ja huomenne kyllä teen muikkukeiton.

hommaa purkituslaite ja painekattila ja säilö ne eväkkäät talveksi

Huomenia :). Täällä herätty klo 6 ensimmäiseen loma-aamuun...työterveyden fysioon aika klo 9, ja halusin rauhaisan aamun. Pirpana menee hetkeksi mummon hellittäväksi ja myöhemmin päivällä tulossa vanha ystävä pitkästä aikaa kaffille. Sitä ennen pitää vähän torppaa siistiä...VLCD-dieetin pirtelöä aamupalaksi, tutti frutti makuna tänä aamuna, pari mukillista kahvia meni jo ennen suihkua heti herättyä.

Huomenta! Hitsi kun mulla on taas joku ihme kausi, että uni loppuu kesken. Herään aamuyöstä pyörimään ja katsomaan jotain leffaa. Tätä on tapahtunut jo monta yötä putkeen, enkä edes nuku päivällä ollenkaan päiväunia.

Huomenta!

Olen päättänyt, että tämä viikko on parempi ja aktiivisempi kuin edellinen. Menen ulos, vaikka olisi säkkipimeää, yritän käydä kävelemässä ja jos sataa, keksin muksulle vaihtoehtoista ulkoilua. EN istu palstalla juomassa kahvia koko viikkoa :D

Toivottavasti vaan ollaan terveenä, kun viime viikko ja osin edellinenkin meni sairastaessa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä