HuOmenta ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
" Kaduilla tuuleee.... "

Lumi pöllyää mukavasti :)

Mutta aamulenkille meinaan tästä suoriutua. Saa raikkaan happihyppelyn.

Kahvia ensin kaikessa rauhassa. Kuinka ihana voikaan olla lauantai aamu. Ei kiire minnekään. :xmas:

Olihan se. Nyt pikkujouluaikaan, kun ravintolat on täynnä asiakkaita, menee 9,5-tuntinenkin työvuoro hirmu nopeasti. Ei edes väsytä yhtään, en tiedä, miten pakotan itseni nukkumaan, mutta pakko se kai on, ei sitä muuten jaksa 9-tuntista heti perään. Sekään ei ole varmaa, että pääsekö ajoissa kotiin, nyt sesonkiaikaan saattaa vuorot olla pidempiä kuin mitä työvuorolistassa lukee. Tämänkin illan vuoron piti olla vain 9 tunnin pitkä, saa nähdä, miten huomenna (tai siis tänään) käy :)

Neljä työpäivää takana, saman verran edessä. Pyysin kuitenkin vapaita ennen joulua ja jouluksi, joten kun tää työputki päättyy, tulee viikon vapaat - saa sitten ihan rauhassa valmistautua jouluun :)

Aamulenkille menossa, sanoit? Koiraako ulkoitulat vai ihan vaan itsesi? Itsekin ajattelin suoda itselleni tuon ylellisyyden kun vapaat koittaa, että herää vaihteeksi aamulla eikä iltapäivällä. Saatan käydä jopa aamulenkeillä tai vähintään keskellä päivää lasten kanssa pulkkamäessä. Sitä odotellessa :xmas:

Aamukahvia

:ashamed: oi viisaammat :ashamed: kulkeeko paketit viikonloppuna logistiikasta omaan konttoriin kun postitkin on auki sunnuntaisin joulun kunniaksi?

toiveita vaan elättelen kun ranskasta saapunut paketti oli eilen terminaalissa ja nyt 00000:ssa .. mä haluuuuuuuuun sen nyt enkä maanantaina... :ashamed:

Viimeksi muokattu:
Hyvää huomenta.
Aamupalalla, kohta pitää herätellä kuopus ja lähteä tarhaan ja töihin. Auton esille kaivamiseen saa vissiin taas varata aikaa, muuten on ihanaa kun on lunta. Edessä 12,5h töitä tälle päivälle, sitten taas vapaa :)

wkend_93.gif

Huomenta!
eilinen meni koomassa sängynpohjalla ja välillä halaillen vessanpönttöä... oli suht ärhäkkä tauti. kummastakin päästä kyllä lensi...
nyt on kyllä yllättävän hyväolo verrattuna siihen.

sain paljon voimia kun nuorimmainen kävi välillä mun nukkuessa antamassa voimahalia ja pusuja poskelle:heart:

• Tykkää
Reactions: Jarnuska
Huomenta. :) Mulla on varmaan maailman ihanin lapsi. :D Se mutisi herättyään sängyssä että oli nähnyt ihan mun näköisen naisen, kuulemma tv:ssä. Huippumalli haussa ohjelmassa. (:D :D)
Sitten se nousi ja enstöikseen pyöräytti kaulaansa uuden tuubihuivinsa, jonka sille juuri neuloin. :)

Huomenta!

Oli ajatus toivotella huomenet ennen töihin lähtöä, mutta netti pätki taas, joten nyt töistä tultua vasta täällä.

Todellakin, lunta tupruttaa ihan kiitettävästi.

Jos joku haluaa niin täältä saisi kivan räkätaudin...

Yhteistyössä