HuOmenta !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyviä huomenia !

Mukava tiistai , vapaapäivä mutta asioita paljon hoidettavana. Ja illalla vien ystäväni viime viikolla
hänellä olleiden synttäreiden johdosta ylläristi syömään. Eli mukavaakinn tiedossa...

Ja lomakin lähestyy .... viikko 10.

• Tykkää
Reactions: Vilma*
Hyvää huomenta.
Minulla ei ole lomaa, mutta vuorotyöläisenä 3vapaapäivää hiihtoloman lopussa, joten lähdemme ruotsinristeilylle perheen kesken.Ei tietysti halpaa, perhekoko kun vaatii 2 hyttiä ja ruokailuihinkin uppoaa. Mutta lapset ovat sinne halunneet, niin pitäähän sitä käydä :)

Huomenta!

36 vuotta tätä elämää täynnä. Ei vaan mitenkään tunnu niin vanhalta. Mä äitille sanoin että mun pitäis olla aikuinen jo mutta eipä tunnu siltä... Äiti sanoi ettei sitä tunnetta koskaan tuukkaan, että ensin aikansa odottaa tulevansa aikuiseksi ja sitten yhtäkkiä ruumiin toimintojen heikentyessä huomaa olevansa vanha eikä sitä aikuisuutta koskaan tullutkaan.

Siivota pitäis ja leipoa jotain, sisko tulee kuitenkin jossain välissä käymään. Unohdin vaan ostaa kakkuvärkit niin täytyy kehittää jotain muuta.

63bf1c3e85d42769434b2847015ea9d01e591f22.jpg

huomenta!

tuota harrastetaan tänään:D ja sitten laskiaispullia ja kuumaa kaakaota.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta vaan..
Purukalusto kunnossa..eikä yhtään reikää löytynyt!Yhden lohkeeman korjasivat.
Täti hammaslääkäri sanoi,että on kauniin vaaleat hampaat,hyvässä linjassa ja
perin terveetkin.Kiva kuulla...
Muuten päivä menee kotona niiskuttaessa..
Harmin aihetta löytyy sen verran,että tilissä käy pyörre,koska joulukuun lopussa
jouduin ottamaan "äkillisen vuosiloman" yhdeksi päiväksi perheen joutuessa "kriisiin"..mun ois
pitäny tietää toikin saakutti 6 viikkoa aikasemmin,samoin se,että jouduin viikon sairauslomalle
käden takia..Voi helvetinperkele!Nyt olen miettinyt asioiden oikeellisuutta,ja sitä,jatkanko
huhtikuussa päättyvää työsopimusta....mieleni tekis sanoa ei-mutta....

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko

Yhteistyössä