marabou Aktiivinen jäsen 28.07.2005 10 502 1 36 18.04.2013 #1 TOuhukasta torstaita vaan jokaiselle Mitäs tänään touhuat ? Itse tästä kohta töihin päin taasen Mahtavaa kun pääsee taas työmatkan fillarilla. Reactions: Vilma*
TOuhukasta torstaita vaan jokaiselle Mitäs tänään touhuat ? Itse tästä kohta töihin päin taasen Mahtavaa kun pääsee taas työmatkan fillarilla.
V Vilma* Jäsen 28.08.2012 490 0 16 18.04.2013 #2 Huomenta! Töitä täälläkin tänään tiedossa ja illalla vielä palaveri. Huomenna onkin sitten lyhyempi työpäivä Mukavaa päivää! Reactions: marabou
Huomenta! Töitä täälläkin tänään tiedossa ja illalla vielä palaveri. Huomenna onkin sitten lyhyempi työpäivä Mukavaa päivää!
Rähinä-Reetta Aktiivinen jäsen 23.07.2012 7 951 1 36 18.04.2013 #3 Huomenta! En tiedä vielä... Ai niin... Toinen auto pitää hakea kaupungista. Yyh ääh... Illalla on tytön treeneihin kuljettaminen. Mukavaa torstaita! Viimeksi muokattu: 18.04.2013
Huomenta! En tiedä vielä... Ai niin... Toinen auto pitää hakea kaupungista. Yyh ääh... Illalla on tytön treeneihin kuljettaminen. Mukavaa torstaita!
L lucifer Vieras 18.04.2013 #4 Ihanaiset Huomenet Tänään ohjelmassa joutenolo ja tyhjäntoimitusta... Pitäs yksi juttu muokata valmiiksi ennen huomista painoon menoa. Muuten ajattelin pysyä kotosalla , jos en päätä lähteä muksujen kanssa shoppailemaan pitkästä aikaa. Luulen että pysyttelen kotona.
Ihanaiset Huomenet Tänään ohjelmassa joutenolo ja tyhjäntoimitusta... Pitäs yksi juttu muokata valmiiksi ennen huomista painoon menoa. Muuten ajattelin pysyä kotosalla , jos en päätä lähteä muksujen kanssa shoppailemaan pitkästä aikaa. Luulen että pysyttelen kotona.
S suskijaperhe Jäsen 27.11.2011 809 1 16 Valkeakoski 18.04.2013 #5 huomenet vaan.. kotosalla aattelin olla ja ku isot lapset koulussa niin saa rauhassa siivota ku vauva nukkuu=)
huomenet vaan.. kotosalla aattelin olla ja ku isot lapset koulussa niin saa rauhassa siivota ku vauva nukkuu=)
T tokan odottaja Vieras 18.04.2013 #6 Tuli herätys jo viideltä, lapsi oksensi sänkyynsä. Aamupäivällä on vielä neuvolakäynti edessä. Muuten on kotipäivä tiedossa.
Tuli herätys jo viideltä, lapsi oksensi sänkyynsä. Aamupäivällä on vielä neuvolakäynti edessä. Muuten on kotipäivä tiedossa.
V "vieras" Vieras 18.04.2013 #7 Lapset kouluun ja sitten Ouluun sairaalaan kahtoon miestä. Tullu tutuksi tuo Ylivieska-Oulu väli junalla.
Lapset kouluun ja sitten Ouluun sairaalaan kahtoon miestä. Tullu tutuksi tuo Ylivieska-Oulu väli junalla.
M Minni-hiiri harmaana Vieras 18.04.2013 #8 Huomenta. Melkonen melske kävi äsken kun tuuletusikkunasta tuli kärpänen sisälle ja kissa sen bongas Pitää vissiin asentaa semmonen ötökköverkko...
Huomenta. Melkonen melske kävi äsken kun tuuletusikkunasta tuli kärpänen sisälle ja kissa sen bongas Pitää vissiin asentaa semmonen ötökköverkko...