marabou Aktiivinen jäsen 28.07.2005 10 502 1 36 07.05.2013 #1 tiistai, tiistai, tiistai ... mun päivä taas jostain syystä tiistai mulla viikon paras arkipäivä . kohta töihin Reactions: Vilma*
tiistai, tiistai, tiistai ... mun päivä taas jostain syystä tiistai mulla viikon paras arkipäivä . kohta töihin
V Vilma* Jäsen 28.08.2012 490 0 16 07.05.2013 #2 Oikein hyviä huomenia Täällä kahvia nautiskelen, vielä 1,5 tuntia töiden alkuun Mukavaa tiistaita! Reactions: marabou
H "Henni" Vieras 07.05.2013 #3 No huomenta huomenta! =) Se on todellakin tiistai ja lapsen neuvola.. Hänkin heräsi vain kerran syömään yöllä, joten äiskä taisi nukkua liian hyvin, kun nyt valvotuttaa (= Aamupuuro jo syöty kera vadelmahillon <3
No huomenta huomenta! =) Se on todellakin tiistai ja lapsen neuvola.. Hänkin heräsi vain kerran syömään yöllä, joten äiskä taisi nukkua liian hyvin, kun nyt valvotuttaa (= Aamupuuro jo syöty kera vadelmahillon <3
I IhanaValo Vieras 07.05.2013 #6 Huomenta! Iltapäivästä kauppaan, luulisin..ei muuta "pakollista" tälle päivälle Mukavaa päivää kaikille! Ihanaa, täällä ainakin paistaa aurinko :heart:
Huomenta! Iltapäivästä kauppaan, luulisin..ei muuta "pakollista" tälle päivälle Mukavaa päivää kaikille! Ihanaa, täällä ainakin paistaa aurinko :heart: