HUOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Muikeaa lauantaita !! :)

Ihanaa, viikonloppu ! VAikka olo on huono. Se kurkkukipu sitten muuttui perinteisesti räkätaudiksi. huoh. Äänkin meinaa olla poissa. MUtta , kyllä se siitä taas nopeasti ohi menee.

Tänään ei isompia suunnitelmiakaan.. ollaan ja nautitaan perheen kanssa vapaasta.

Nyt maistuu aamukahvi kyllä hyvälle- Onneksi lentsu ei ole vienyt makuaistia ;) Jotain positiivista :D:D

• Tykkää
Reactions: Vilma*
Huomenta vaan! Nelijalkaiset ruokittu. Lehti pitäisi hakea ja syventyä sen kanssa aamiaisen nauttimiseen. Muu porukka nukkuu vielä, vanhin lapsista mennyt nukkumaan vasta muutama tunti sitten . Otan itsekin vielä aamupäivätirsat kun näin aikaisin vahingossa heräsin.

t69083.gif

H u o o o o o o o o m e n t a kaikille :) ja Marabuu koittaa nyt hemmotella itseään oikein erityisesti. Lisäksi määrätään lääkkeeksi hunajata!

• Tykkää
Reactions: marabou
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29775619:
Huomenet. Väsyttää... Meillä kävi eilen vahinkosaneerausmies katsomassa palovaurioita.
Illalla miehelle sanoin, että ajatteles, että nukutaan vielä omassa sängyssä.

Ouh, mitäs teillä on tapahtunu :/ ?

Ouh, mitäs teillä on tapahtunu :/ ?

Meillä syttyi palo kuivauskaapin johdosta (luultavasti) viimeyönä. Tuli semmoinen herätys mitä aina oon pelännyt. Ihan vahingossa sattui olemaan pieni veneen jauhesammutin, jolla mies sai sen itse sammumaan.
Palovaroittimet pelasti meidän hengen ja jauhesammutin kodin.

Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan..
Aivan sama onko viikonloppu vai ei..Eilen se sitten tuli,räkätauti.Nyt on toinen poskiontelo niin juuttaan kipiä ettei niistää kärsi.Maanantaina koittas saada lääkäriin aikaa,ei just nyt huvittas lähteä Tikkamäelle jonottamaan moneksi tunniksi.

Tänään pääsee kattelemaan vauvanvaatteitakin..äitiyspakkaus tuli =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29775645:
Meillä syttyi palo kuivauskaapin johdosta (luultavasti) viimeyönä. Tuli semmoinen herätys mitä aina oon pelännyt. Ihan vahingossa sattui olemaan pieni veneen jauhesammutin, jolla mies sai sen itse sammumaan.

eikä!! Onni onnettomuudessa. Ei pahemmin käynyt. hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29775645:

Onneksi säästyitte pahemmalta!
Terv: palopäällikön vaimo

Yhteistyössä